بازدید 7410

ناصر ميرزايي درگذشت

پيشكسوت فوتبال كشورمان پس از چهار سال تحمل رنج بيماري دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۱۸۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰ 29 August 2011
فارس از خرم آباد ناصر ميرزايي بامداد امروز پس از چهار سال تحمل رنج دعوت حق را لبیک گفت.

 ناصر ميرزايي متولد فروردين 1333 خرم‌آباد نخستین بازي رسمي خود را در سال 1353 به همراه تيم جوانان لرستان آغاز كرد و حضور در تيم‌هاي تراكتورسازي و ماشين‌سازي تبريز، تيم‌هاي فوتبال بوتان، هما، پيام و راه‌آهن تهران و همچنين بازي در تيم‌هاي مختلف از جمله خيبر، پيام و فجر خرم‌آباد، تربيت و افلاك خرم‌آباد و همچنين منتخب لرستان از افتخارات وي است.

ميرزايي از سال‌هاي 1357 تا 1360 به طور مستمر به اردوي تيم ملي دعوت شد و در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني 1978 آرژانتين نيز حضور داشت.

 اين ورزشكار كهنه‌كار لرستاني همچنين در فاصله سال‌هاي 1356 تا 1359 در كنار تيم ملي اميد جمهوري اسلامي ايران به افتخارآفريني براي كشورمان پرداخت. 
وي همچنين در سال 1382 موفق به اخذ مدرك مربيگري درجه A آسيا شد.

وي در مقام مربي در مدارس فوتبال كشور و به خصوص مدرسه تهران شاگردان زيادي را به جامعه فوتبال ايران تقديم كرده است كه مي‌توان ابراهيم ميرزاپور، بيژن كوشكي، حميد فتحي، بهنام بيرانوند، مهرداد خادمي و اصغر كرم‌الهي را از جمله شاگردان اين پيشكسوت لرستاني نام برد. 

ناصر ميرزايي در فروردين ماه سال 1387 دچار عارضه مغزي شد و براي هميشه از ميادين فوتبال كنار رفت و بامداد امروز پس از چهار سال تحمل رنج دعوت حق را لبیک گفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار