بازدید 6932

70 مغازه در تهران دچار حریق شد

آتش سوزی در پاساژ پنج طبقه درخشان خیابان منوچهری در ساعت چهار و نیم صبح امروز پنجشنبه به مركز آتش نشانی گزارش شد و مأموران 9 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه رهسپار شدند.
کد خبر: ۱۸۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱ 18 August 2011
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان اینكه در حادثه آتش سوزی خیابان منوچهری، یك زن و دو مرد كشته شدند، گفت: در این حادثه، هفتاد مغازه نیز دچار حریق و آسیب شده است.

به گزارش مهر، آتش سوزی در پاساژ پنج طبقه درخشان خیابان منوچهری در ساعت چهار و نیم صبح امروز پنجشنبه به مركز آتش نشانی گزارش شد و مأموران 9 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در یك كارگاه بافندگی و پوشاك و در مساحت تقریبی دو هزار و پانصد متر مربع رخ داد.

فتح الله زارع تیموری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه، سه نفر از جمله یك زن و دو مرد كشته شدند كه هویت آنها به زودی اعلام می شود.

وی ادامه داد: پاساژ درخشان دارای ‌220 باب مغازه و كارگاه بوده كه از این تعداد هفتاد باب مغازه دچار آسیب شده است.

وی با بیان اینكه در راهروهای این پاساژ مملو از مواد آتش زا مانند دوك و نخ و محصولات بافندگی بوده است، تصریح كرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

تیموری با اعلام اینكه اكنون عملیات مهارآتش به صورت كامل تمام شده است،‌ افزود: آتش‌نشانان نزدیک سی نفر از افرادی را كه برای نجات خودشان به پشت‌بام رفته و گیر افتاده بودند، با نردبان و بالابر نجات دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل