بازدید 6618

فراخوان راهپیمایی در تجلیل از طلبه فداکار

«اگر امر به معروف ونهی ازمنکر ترک شود اشرار مسلط می شوند»
کد خبر: ۱۷۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۳ 22 July 2011
جنبش مردمی در تجلیل از حرکت انقلابی طلبه فداکار علی خلیلی، فراخوان راهپیمایی داد.

به گزارش «تابناک» در این فراخوان آمده است:

«اگر امر به معروف ونهی ازمنکر ترک شود اشرار مسلط می شوند»

شب نیمه شعبان؛ طلبه ای دیگر از سربازان امام زمان(عج) به جرم داشتن غیرت در خون خود غلطید.

عده ای از اراذل و اوباش که مزاحمِ ناموسِ عفیفِ این مردم بودند و به ایجادِ ناامنی برای زنان محجبه می پرداختند؛ توسطِ طلبه جوان، علی خلیلی؛ فقط به صورت لفظی و با کمال آرامش نهی از منکر می شوند و به اقرار شاهدان عینی بلا فاصله با فحاشی رکیک اراذل مواجه شده و به بادِ کتک گرفته می شود و درآخر هم شاهرگ او با چاقو بریده می شود!

 این چندمین بار است که داغِ فسادِ علنی و فسقِ آشکارِ جامعه که ـ قلب تمام مومنین را جریحه دار کرده است ـ با اهانت به یک جوان مومن، به هتک و جرح او تازه می شود و این وقایع دل مطهر حضرت ولی عصر(عج) را داغدار می نماید.

پس از دریده شدن سینه یکی از طلاب؛ تخلیه چشم آن طلبه دیگر؛ شهادت جوان مومن و غیرتمند شهرک غرب؛ نابینا شدن سید روحانی و... این بار هم این طلبه جوان، اینچنین در انظار عمومی در خون خود دست و پا می زند که اگر نبود تلاش شبانه روزی امت حزب الله در حمایت ها و پی گیری ها، قطعاً او نیز به خیل شهدا پیوسته بود؛ اگر چه اکنون هم سلامتی کامل او، وابسته به دعاهای مردم بوده و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مطالبات گذشته از مسئولین در خصوص وضع قوانین مناسب در رابطه با جرح آمرین به معروف و برخورد سریع و عاجل با هتاکان به شعائر اسلامی متأسفانه به نقطه ای قابل اعتنا نرسیده است و با اهمال کاری و مصلحت اندیشی و سیاسی کاری برخی مسئولین همیشه و همیشه ابتر مانده است.

عده ای از جوانان طلبه و دلسوز و روحانی؛ با پشتیبانی علمای دلسوز و انقلابی تهران و حمایت های فرماندهان مخلص پایگاه های بسیج و سپاه محمد رسول الله(ص) و دلگرمی های مسئولین دغدغه مند نظام؛ در نظر دارند این مطالبات را با جدیت دنبال کرده و تا رساندن به نقطه مطلوب پیگیری نموده و باری را از دوش انقلاب و رهبری مظلوم و مقتدر آن بردارند.

اجتماع بزرگ مردم انقلابی و راهپیمایی در محل حادثه که شنبه اول مرداد راس ساعت 18 از مسجد سیدالشهدا(ع) ـ چهارراه سیدالشهدا(ع) تهرانپارس به سمت سه راه استخر ـ «محل سکونت ضارب» برگزار می شود، آغاز این مطالبه انقلابی و اسلامی است که با حضور شما عزیزان قطعاً با شکوهتر خواهد بود.
     
* جنبش احیای ارزشهای انقلاب اسلامی ـ سپاه محمد رسول الله ـ مرکز مدیریت حوزه های استان تهران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار