بازدید 7600

خودكشي هاي مشكوك در اردوگاه كومله

هر چهار نفری که اخیرا به ظاهر خودکشی کرده اند، تهدید به افشاگری بر علیه سرکردگان این گروهک کرده بودند. عمر، ابراهیم،حبیب و فرامرز که آخری روز شنبه گذشته جانشان را از دست داده اند از جمله افرادی بودند که تهدید به افشاگری کرده بودند.
کد خبر: ۱۷۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱ 22 July 2011
کمیته حقیقت یاب واقع در اقلیم کردستان عراق به طور ویژه به پرونده خودکشی های اخیر اعضاء و پیشمرگان گروهک تروریستی کومله رسیدگی می کند.

به گزارش «بولتن نیوز» حکومت اقلیم کردستان عراق،کمیته حقیقت یاب دیده بان حقوق بشر را مسئول رسیدگی به مسئله خودکشی های اخیر اعضای کومله عمر ایلخانی زاده کرد.

در طول چند ماه اخیر، چهار نفر از اعضای حزب منحله کومله بطرز مشکوکی جانشان را از دست داده اند.

 نکته قابل تامل در این خودکشی های زنجیره ای، در مورد شخصیت این افراد می باشد چرا که هر چهار نفری که اخیرا خود را یا با اسلحه و یا با چوبه دار، به هلاکت رسانده اند از اعضای به شدت منتقد به سیاستهای سرکرده این گروهک بوده اند و در محافل عمومی اقلیم کردستان و حتی اردوگاه زرگویز{ مقر گروهک کومله} سیاستها و عملکرد سرکردگان این گروهک را بشدت نقد کرده و خواستار برکناری سرکرده این گروهک بوده اند.

آنها عمر ایلخانی زاده و بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش { فرمانده نظامی تروریستهای کومله} را مسبب به هلاکت رسیدن تیم های اعزامی تروریستی از جانب آنان به خاک جمهوری اسلامی ایران می دانستند.

 نکته مهم تر اینکه هر چهار نفری که اخیرا به ظاهر خودکشی کرده اند، تهدید به افشاگری بر علیه سرکردگان این گروهک کرده بودند.

عمر، ابراهیم،حبیب و فرامرز که آخری روز شنبه گذشته جانشان را از دست داده اند از جمله افرادی بودند که تهدید به افشاگری کرده بودند.

سرکردگان این گروهک نیز بعد از کشته شدن این افراد، آنها را یا بیمار روانی معرفی کرده اند و یا اینکه دلیل خودکشی! آنها را مشکلات شخصی و خانوادگی عنوان کرده اند!

با توجه به اینکه تاکنون سابقه نداشته در هیچ گروهک اپوزیسیونی بصورت فله ای عده ای اقدام به خودکشی کنند و این افراد از منتقدان نیز باشند،حکومت اقلیم به این مسئله مشکوک شده و به طور اکید به دنبال کشف حقیقت می باشد.

 فرضیه خودکشی این افراد، کاملا منتفی می باشد و بدون شک سرکردگان این گروهک با برنامه ریزی قبلی و نقشه های پیچیده، آنها را به قتل رسانده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر