بازدید 3431
جلسه معارفه حجازي فردا برگزار مي‌شود

توافق استقلال با زندي

باشگاه استقلال با فريدون زندي به توافق رسيد.
کد خبر: ۱۷۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸ 22 July 2011
به گزارش فارس، مسئولان باشگاه استقلال با فريدون زندي به توافق رسيدند اما با توجه به اينكه اين بازيكن در حال حاضر با استيل آذين قرارداد دارد استقلالي‌ها با او قرارداد امضا نكردند. آنها در حال رايزني با مديرعامل استيل‌آذين هستند تا رضايت نامه اين بازيكن را بگيرند. 

* در حالي كه گفته مي‌شد فرانسيسكو پاون بازيكن اسبق رئال مادريد قرار است به عنوان يكي از مدافعان جديد به استقلال بيايد حضور وي در جمع آبي‌پوشان به دليل درخواست دستمزد بالا منتفي شد. 

قرار است استقلال به جاي پاون، مدافع خارجي ديگري جذب كند و در همين راستا از برزيل، آفريقا و شرق اروپا 3 بازيكن مد نظر قرار گرفته كه هر يك فردا زودتر در تمرين استقلال شركت كنند و البته مورد تاييد قرار بگيرند اين باشگاه با آن بازيكن قرارداد امضا مي‌كند. 
استقلال پيش از اين نيز از "دده " به عنوان گزينه مدنظر خود ياد كرده بود كه حضور او هم منتفي شده بود. 

* باشگاه استقلال قصد دارد پس از فصل نقل و انتقالات يك مهاجم خارجي آزاد جذب كند. البته اگر پرويز مظلومي فرصت كند راهي برزيل مي‌شود تا خودش يك بازيكن انتخاب كند در غير اين صورت استقلال با بررسي رزومه بازيكنان يك مهاجم را انتخاب مي‌كند. 

* استقلال در صورتي كه بتواند خسرو حيدري را جذب كند سهميه ليگ برتري ديگري ندارد و به همين دليل با هادي زرين ساعد به عنوان گلر دوم قرار داد امضا خواهد كرد اما اگر اين باشگاه در جذب خسرو حيدري ناكام بماند با مهدي اسلامي كه فصل گذشته در پاس همدان حضور داشت قرار داد امضا مي‌كند. گفتني است باشگاه سپاهان اعلام كرده خسرو حيدري را در نيم فصل دوم به استقلال مي‌دهد. 

* وكيل وليد علي بازيكن كويتي كه روز پنج شنبه با اين تيم قرار داد امضا كرده فردا در هيئت فوتبال تهران حاضر مي‌شود و قرار داد اين بازيكن را با استقلال ثبت مي‌كند. وليد علي از يكشنبه در تمرينات استقلال حاضر خواهد شد. 

* تمرينات استقلال فردا به دليل بازي تيم ملي ساعت 15:30 دقيقه برگزار مي‌شود. قبل از شروع تمرين قرار است آتيلا حجازي كه به تازگي به جمع كادر فني اين تيم اضافه شده به بازيكنان معرفي شود. همچنين با وجودي كه پيش از اين روابط عمومي باشگاه استقلال اعلام كرده بود كه تمرينات استقلال از فردا بدون حضور خبرنگار برگزار مي‌شود حضور خبرنگاران در تمرين بلامانع است و فقط تماشاگران نمي‌توانند مدت يك هفته در تمرينات استقلال حاضر شوند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل