بازدید 4829

اشتباه بزرگ آمریکا و فرانسه در لیبی

«عادل عبدالکافي» در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: راه حل سياسي در لیبی بي فايده است زيرا قذافي، و اطرافيانش هميشه بيان مي کنند که قذافي از قدرت کناره گيري نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹ 22 July 2011
کارشناس نظامي ليبيايي درخواست فرانسه و آمريکا از شوراي ملي انتقالي براي مذاکره با قذافي يا نمايندگانش را اشتباهي بسيار بزرگ دانست و گفت: هدف آنها از اين درخواست نجات قذافي جنايتکار است.

«عادل عبدالکافي» در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: راه حل  سياسي در لیبی بي فايده است زيرا قذافي، و اطرافيانش هميشه بيان مي کنند که قذافي از قدرت کناره گيري نخواهد کرد.

عبدالکافي افزود  هيچ راه حلي بجز راه حل نظامي که قذافي را وادار به ترک ليبي کند، وجود ندارد.



عبدالکافي تاکید کرد: قذافي جنايتکار جنگي است و مردم ليبي خصوصا انقلابيون حق خود را از وي خواهند گرفت و کساني که با وي مذاکره مي کنند، در حکم نجات دهندگان وي هستند.

وی درباره وضعيت شهر بريقه گفت: نیروهای قذافي با سوء استفاده از آرامش موجود در شهر بريقه اطراف اين شهر را مين گذاري کردند.

عبدالکافي خاطرنشان کرد: اين موانع به مشکلي بزرگ براي انقلابيون تبديل شده است، زيرا انقلابيون با کمبود کارشناس مواد منفجره که مسيرها را براي پيشروي انقلابيون پاکسازي مي کنند،  روبرو هستند و به همين دليل برخي نيروها و خودروهاي خود را از دست داده اند.

عبدالکافي افزود: تعداد بسيار کمي از نيروهاي قذافي در بريقه وجود دارند و بقيه نيروها به رأس لانوف فرار کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار