بازدید 1873

کاهش 18 درصدی جرایم خشن در تهران

کد خبر: ۱۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳ 22 July 2011
رئیس پلیس تهران با اشاره به ارسال پرونده طلبه جوان آمر به معروف به دادسرا گفت: وقوع جرایم خشن در پایتخت کاهش 18 درصدی را نشان می دهد.

سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه مراسم عیادت از علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وظیفه انسانی است که از آمر به معروف عیادت داشته باشیم. پلیس پس از اطلاع از موضوع در کمتر از 12 ساعت افراد حاضر در درگیری و ضارب اصلی را در عملیاتی ویژه شناسایی و دستگیر کرد.

وی ادامه داد: پس از این واقعه چندین نوبت با خانواده طلبه جوان تلفنی گفتگو کردیم و ماموران در بیمارستان نیز حضور دارند.

رئیس پلیس تهران با اعلام ارسال پرونده طلبه مضروب به دادسرا تاکید کرد: این پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و امیدواریم با متهمان برخورد قاطع صورت گیرد.

ساجدی نیا با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سلاح سرد تصریح کرد: هنوز قانونی در خصوص ممنوعیت حمل سلاح سرد ابلاغ نشده است اما پلیس سال گذشته برای نخستین بار طرح برخورد با حاملان سلاح سرد را به اجرا گذاشت. در مرحله اول اجرای این طرح یک هزار نفر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این در حالی است که تاکنون 4 مرحله از این طرح اجرا شده است.

وی از کاهش 18 درصدی جرایم خشن در تهران خبر داد و گفت: در بررسیهای انجام شده مشخص شد جرایم خشن همانند قتل، درگیری و چاقو کشی نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس تهران در پایان با اشاره به میزان کشفیات قتل و آدم ربایی در تهران گفت: بیش از 90 درصد از قتلها و آدم ربایی ها در پایتخت توسط پلیس کشف می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل