بازدید 70480

جزییات پرونده قتل قویترین مرد ایران+تصاویر

در ساعت 26 دقيقه بامداد يكشنبه مامور مستقر در بيمارستان «شهيد مدني» كرج در تماسي با ماموران كلانتري 39 گلشهر، آنان را در جريان مرگ جواني حدودا 30 ساله كه مورد اصابت جسم برنده قرار گرفته بود، قرار دادند.
کد خبر: ۱۷۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹ 21 July 2011
فرمانده انتظامي استان تهران و البرز خبرداد:هر سه متهم به قتل «داداشي» هيچ گونه سابقه كيفري نداشته و شايعات مطرح شده پيرامون مصرف موادمخدر يا مشروبات الكلي از سوي متهمان صحت ندارد.

به گزارش ايسنا سردار عليرضا اكبرشاهي در مورد جزئيات قتل «روح الله داداشي» توسط سرنشينان يك دستگاه پرايد، گفت: در ساعت 26 دقيقه بامداد يكشنبه مامور مستقر در بيمارستان «شهيد مدني» كرج در تماسي با ماموران كلانتري 39 گلشهر، آنان را در جريان مرگ جواني حدودا 30 ساله كه مورد اصابت جسم برنده قرار گرفته بود، قرار دادند.

وي افزود: ماموران كلانتري با حضور در بيمارستان و ملاقات جوان فوت شده دريافتند جوان مضروبي كه به علت شدت ضربات وارده به ناحيه گردن، كتف راست و بازو جان خود را از دست داده، «قوي‌ترين مردان ايران» به نام «روح الله داداشي» است.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز با بيان اينكه بنا بر اظهارات شاهد ماجرا كه به همراه «روح الله داداشي» در خودرو حضور داشت، ماموران دريافتند سرنشينان يك دستگاه خودروي سواري پرايد تيره رنگ در خيابان 45 متري گلشهر با انجام يك حركت نامتعارف سبب برخورد خودرويشان با خودروي «داداشي » مي‌شود. ادامه داد: ماموران در تحقيقات اوليه از تنها شاهد ماجرا دريافتند كه مرگ و درگيري «داداشي» تنها يك اتفاق بوده و در اثر اين برخورد و درگيري كه در محل رخ مي‌دهد، «داداشي» مورد اصابت ضربه چاقوي سرنشينان پرايد قرار مي‌گيرند.

اكبرشاهي افزود: با توجه به حساسيت اين موضوع بلافاصله كارآگاهان جنايي به سرپرستي سرهنگ رحماني رييس اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي و تحت مديريت فرمانده انتظامي شهرستان كرج، تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري ضاربان «قوي‌ترين مرد ايران» آغاز كردند.

به گفته وي با توجه به حساسيت موضوع و دستور ويژه اكيپي از ماموران ويژه‌ پليس اطلاعات نيز براي پيدا كردن ضاربان «روح الله داداشي» وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز اضافه كرد: چهره‌نگاري از تصوير احتمالي متهمان و بررسي كارآگاهان از بانك اطلاعاتي مجرمان ادامه داشت تا اين كه تنها شاهد ماجرا عنوان كرد كه تنها سه رقم از پلاك خودروي قاتلان «داداشي» را به ياد دارد.

وي تصريح كرد: ماموران پليس آگاهي با دريافت تنها سه عدد از پلاك خودروي متهمان به قتل تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي اين خودرو آغاز و سرانجام پس از حذف بسياري از گزينه‌هاي موجود خودروي پرايد تيره رنگ ضاربان را شناسايي كردند.

اكبرشاهي با بيان اينكه ماموران با مراجعه به مشخصات اين خودرو، محل زندگي صاحب خودرو را شناسايي و با حضور در محل اين خودرو را يافتند، يادآور شد: ماموران در تحقيقات اوليه دريافتند كه مالك خودرو برادر ضارب بوده است و با بررسي دقيق از اتاقك خودرو توانستند قطره‌هاي خوني را در ماشين كشف كنند.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز تصريح كرد: با كسب اين اطلاعات تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي مخفي‌گاه ضاربان وارد مرحله جديدي شد و ماموران توانستند با استفاده از روش‌هاي فني و پليسي دركمتر از 15 ساعت از وقوع حادثه دو تن از سرنشينان پرايد تيره رنگ را به اسامي «ناصر» و «عليرضا» دستگير كنند.

وي افزود: با دستگيري اين دو متهم مشخص شد،ضارب اصلي به نام«عليرضا»كه تنها 18 سال دارد،پس از وقوع قتل از منزل خود متواري شده است و اين دو تنها همدستان وي محسوب مي‌شوند.

هر سه متهم به قتل «داداشي» سابقه كيفري نداشتند

شايعات مطرح شده پيرامون مصرف موادمخدر يا مشروبات‌الكلي از سوي متهمان صحت ندارد

 اين حادثه تنها يك اتفاق بوده است

اكبرشاهي خاطرنشان كرد: ماموران با احضار و گفت و گو‌ي كه با خانواده‌ متهمان داشتند، توانستند متهم اصلي را در ميدان امام خميني (ره) كرج و در حالي كه قصد فرار داشت را شناسايي و قبل از متواري شدند، دستگير كنند.

وي ادامه داد: هر سه متهم به قتل «داداشي» هيچ گونه سابقه كيفري نداشته و شايعات مطرح شده پيرامون مصرف موادمخدر يا مشروبات الكلي از سوي متهمان صحت ندارد.

به گزارش ايسنا، فرمانده انتظامي استان تهران و البرز عنوان كرد:كارد 25 سانتي كه متهم اصلي پرونده‌«روح‌الله داداشي» را به آن به قتل رسانده بود، با راهنمايي‌هاي «عليرضا»كشف و در ضميمه پرونده‌ شد.

به گفته وي متهم اصلي پرونده با حضور در پليس آگاهي متوجه مي‌َشود كه روح الله داداشي،قوي‌ترين مرد ايران را با ضربات سلاح سرد كشته است.

وي در ادامه با رد هر گونه ارتباطي ميان متهم به قتل و مقتول و برخي سخنان در خصوص شخصي بودن اين قتل اظهار كرد:تاكنون كارآگاهان هيچ ارتباطي ميان اين قضايا نيافته و تنها مي‌توان گفت كه اين حادثه تنها يك اتفاق بوده است كه در اثر برخورد دو خودرو و در نتيجه‌ نزاع لفظي رخ داده است.




تصویر متهمان به قتل روح الله داداشي



تصوير ماهواره‌اي از محل وقوع قتل روح‌الله داداشي

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار