بازدید 3564

«عقرب موتورسوار» به دام افتاد

اين فرد به اين بهانه كه توسط مأموران تحت تعقيب است، براي لحظه‌اي ترحم فرد را برانگيخته و به محض ورود و با اطمينان قبلي از تنهايي سوژه با سلاح سرد يا كلت قلابي وي را تهديد و به وي تعرض كرده و سپس محل را ترك مي‌كرده است.
کد خبر: ۱۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰ 21 July 2011
جام جم: دادستان عمومي و انقلاب كرمان گفت: فردي كه به عقرب موتورسوار معروف شده بود و با ورود به مجتمع‌هاي مسكوني يا تجاري به زنان تعرض مي‌كرد، دستگير شد.

به گزارش ايسنا‌، ‌دادستان عمومي و انقلاب كرمان با اشاره به دستگيري متهم كه با شگرد خاص به زنان تعرض مي‌كرد، گفت: اين فرد كه به عقرب موتورسوار معروف شده، در زمان مشخص با كلاه و ماسك بهداشـتي وارد اين اماكن شده و نيت شيطاني خود را عملي مي‌كرد.

برانگيختن حس ترحم

يدالله موحد افزود: اين فرد به اين بهانه كه توسط مأموران تحت تعقيب است، براي لحظه‌اي ترحم فرد را برانگيخته و به محض ورود و با اطمينان قبلي از تنهايي سوژه با سلاح سرد يا كلت قلابي وي را تهديد و به وي تعرض كرده و سپس محل را ترك مي‌كرده است.

موحد يادآور شد: پنهان كردن صورت به‌وسيله ماسك بهداشتي و كلاه زمينه شناسايي اين مجرم را توسط مردم يا قربانيان به حداقل رسانده بود.

وي خاطر نشان كرد: بعد از طرح چندين شكايت و گزارش مردمي، رسيدگي به اين پرونده در دستور كار كميته ويژه‌اي متشكل از مسوولان قضايي، انتظامي، امنيتي و اطلاعاتي قرار گرفت تا اين‌كه متهم موتورسوار از سوي ماموران شناسايي و پس از تعقيب و گريز و اصابت گلوله به پاي وي زخمي و دستگير شد.

وي يادآور شد: اين متهم تاكنون به چندين فقره تعرض نسبت به زنان اعتراف كرده و انجام تحقيقات و مقدمات رسيدگي و محاكمه وي در دستور كار جدي دستگاه قضايي است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار