بازدید 2462

2 كيف‌قاپ كارتن‌خواب را شناسايي كنيد

در حالي كه تحقيق در اين زمينه ادامه داشت، زن مالباخته‌اي سرقت كيفش را به پليس اطلاع داد و متهمان كه يك جوان 35 ساله و يك مرد 50 ساله هستند، هنگام فرار دستگير شدند.
کد خبر: ۱۷۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸ 21 July 2011
جام جم: 2 سارق كارتن‌خواب كه به صورت گسترده در شهرري كيف‌قاپي مي‌كردند، دقايقي پس از سرقت دستگير شدند.

ماموران گشت كلانتري 175 باقرشهر در شهرري با مشاهده 2 سارق كيف‌قاپ با تعقيب و گريز آنها را دستگير كردند و در بازرسي از آنها يك كيف زنانه كشف شد.

با انتقال 2 متهم كيف‌قاپ به كلانتري در تحقيقات مشخص شد هر دو اعتياد شديدي به كراك و شيشه دارند و از سوي خانواده‌هايشان طرد شده‌اند.

سرهنگ حسين عباسچيان، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي در ارتباط با 2 متهم دستگير شده به «جام‌جم» گفت: از چندي پيش شكايت‌هاي مردمي در ارتباط با كيف‌قاپي به پايگاه نهم پليس آگاهي ارسال شده بود كه با چهره‌نگاري از سوي مالباختگان هر دو متهم تحت تعقيب قرار داشتند.

عباسچيان افزود: در حالي كه تحقيق در اين زمينه ادامه داشت، زن مالباخته‌اي سرقت كيفش را به پليس اطلاع داد و متهمان كه يك جوان 35 ساله و يك مرد 50 ساله هستند، هنگام فرار دستگير شدند.

رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي اضافه كرد: 2 متهم دستگير شده مكان مشخصي براي زندگي ندارند و تنها به يك فقره سرقت كشف شده اعتراف كرده‌اند كه در اين ارتباط رجبي، قاضي شعبه 101 دادگاه عمومي كهريزك با صدور دستور قضايي مبني بر چاپ تصوير 2 متهم سارق بدون پوشاندن چهره از مردم خواست در صورتي كه شكايتي از متهمان دارند، به پايگاه نهم پليس آگاهي مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل