بازدید 2221
۲

برخورد با اتباع غيرقانوني افغان از مرداد

کد خبر: ۱۷۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۹ 21 July 2011
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران از دستگيري اتباع غيرقانوني افغان با همكاري نيروي انتظامي از مرداد ماه خبر داد.

عيسي موسوي‌نسب در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به پايان مرحله سوم طرح ساماندهي اتباع افغان گفت: با هماهنگي صورت گرفته با نيروي انتظامي از مرداد با اتباع غيرمجاز برابر قانون برخورد و اين افراد دستگير مي‌شوند.

وي با بيان اين‌ كه پس از دستگيري اتباع افغان، آنها به اردوگاه‌هاي عسگرآباد تحويل داده مي‌شوند، تصريح كرد: براساس برنامه‌اي كه براي ساماندهي اتباع افغان‌ در نظر گرفته شده است افرادي كه در طرح ساماندهي ثبت‌نام كرده‌اند و برگه خروج از كشور را دريافت كرده‌اند به مرور از كشور خارج مي‌شوند و در صورتي كه بخواهند به ايران بازگردند بايد از طريق قانوني و اخذ ويزا اين روند طي شود.

مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران با بيان اين ‌كه در همه كشورها در برخورد با اتباع غيرقانوني برخوردهاي سخت از جمله حبس استفاده مي‌شود، تصريح كرد: تاكنون نگاه نظام جمهوري اسلامي ايران به اتباع خارجي براساس موازين اسلامي و خيرخواهانه بوده، اما سياست كلي نظام بر اين است كه هر نوع ورود و خروج اتباع خارجي به كشور بايد براساس قانون و طبق مقررات مربوط به اتباع انجام شود، لذا ساماندهي اتباع افغاني نيز در اين راستا انجام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تنها راه حل مشکلات جوانان ایرانی اخراج افقانیها میباشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار