بازدید 7215

بزرگداشت حجت الاسلام مهندسی در قم

کد خبر: ۱۷۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹ 20 July 2011
مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی، عضو فقید هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی و از کارشناسان مذهبی رسانه ملی در قم برگزار شد. 

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مراسم عصر امروز با حضور آیات استادی، خرازی، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در قم، تنی چند از اعضای جامعه مدرسین حوزه و خبرگان رهبری، تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، مدیران برخی از نهادهای حوزوی، جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، فضلاء، روحانیون، طلاب، شاگردان آن مرحوم و عموم ارادتمندان سلسله جلیله روحانیت در حسینیه شهداء واقع در خیابان صفائیه قم برگزار شد.

همچنین در این مراسم متن پیام تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی قرائت گردید.

متن پیام این مرجع تقلید که از سوی دفتر معظم‌له بدین شرح می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان اسفناک عالم جلیل القدر جناب حجت السلام والمسلمین مرحوم حاج محمد مهدی مهندسی(رحمه الله علیه) را که عمری به نشر اسلام و تربیت طلاب و فضلاء سپری نمود به امام جمعه محترم جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی و جامعه روحانیت و خاندان محترمش و مردم شهید پرور شهرستان آباده تسلیت عرض نموده، خداوند روح پاکش را غریق رحمت و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی از فضلای حوزه در سخنانی به بیان ابعاد شخصیت علمی، اخلاقی و ... مرحوم استاد مهندسی پرداخت.

خاطرنشان می‌شود، برخی از شخصیت‌ها، نهادهای حوزوی و دانشگاه‌ها در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت استاد فقید مرحوم مهندسی را تسلیت گفتند.


تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام والمسلمین مهندسی

تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام والمسلمین مهندسی

تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام والمسلمین مهندسی

تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام والمسلمین مهندسی





 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر