بازدید 5583

اقدام ضربتي براي مهار بهای شكر

رييس سازمان بازرگاني تهران در همين مورد اعلام كرد: از پنج مرداد ماه امسال، به ميزان نامحدود شكر در بسته‌بندي‌هاي نهصد گرمي با قيمت 1250 تومان در تهران و 1300 تومان در سطح شهرستان‌هاي تهران در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، نمايشگاه‌ها و اتحاديه‌هاي سوپر ماركت‌ها پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰ 20 July 2011
رييس سازمان بازرگاني تهران با دادن توضيحاتي درباره علت افزايش قيمت شكر حداكثر قيمت آن را كيلويي 1400 تا 1450 تومان اعلام كرد و از عرضه نامحدود شكر نهصد گرمي با قيمت1250 تومان در تهران خبر داد.

عباس قبادي در گفت‌وگو با ايسنا در مورد شكر كه اين روزها قيمت آن روند صعودي به خود گرفته و با نزديك‌ شدن به ماه رمضان ميزان تقاضا براي آن افزايش مي‌يابد، گفت: موجودي كشور در بخش شكر مناسب است و قيمت آن برگرفته از افزايش قيمت جهاني افزايش يافته، چرا كه هم‌اكنون كشور‌ها با خشكسالي مواجه شده‌اند.

وي در مورد قيمت شكر اظهار كرد: قيمت شكر در بسته‌بندي‌هاي 900 گرمي 1250 تا 1300 تومان بيشتر نيست و قيمت‌ هر كيلو شكر نيز از 1400 تا 1450 تومان فراتر نخواهد بود.

رييس سازمان بازرگاني تهران در همين مورد اعلام كرد: از پنج مرداد ماه امسال به ميزان نامحدود شكر در بسته‌بندي‌هاي 900 گرمي با قيمت 1250 تومان در تهران و 1300 تومان در سطح شهرستان‌هاي تهران از طريق فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، نمايشگاه‌ها و اتحاديه‌هاي سوپر ماركت‌ها توزيع خواهد شد.

قبادي همچنين يادآور شد: قيمت چغندر قند و نيشكر نيز هر سال افزايش مي‌يابد، اما اين افزايش قيمت در پايان هر سال است.

* از مرغ خاطره خوبي نداريم

رييس سازمان بازرگاني تهران در ادامه در مورد وضعيت اقلام پرمصرف ديگر ماه رمضان به مرغ اشاره و بيان كرد: هرچند وضعيت مرغ در سال گذشته خوب بود، در سال های گذشته ما خاطره‌ خوبي از مرغ نداريم. با وجود اين در امسال ذخيره‌ خوبي در كشور داريم و قيمت مرغ بايد مثل حال حاضر بين 3000 تا 3500 تومان باشد.

وي در مورد خرما نيز ابراز كرد: ما در اين مورد حساسيت نداريم و بخش خصوصي است كه كار اين بخش را انجام مي‌دهد.

قبادي در مورد اعلام قيمت‌ زولبيا و باميه و حليم نيز یادآور شد كه اعلام نرخ‌ آن توسط اتحاديه‌ها اعلام خواهد شد.

اين مقام مسئول در پايان خاطرنشان كرد: پيش‌بيني ما اين است كه در ماه رمضان نبايد بازار متلاطمي داشته باشيم و در اين ماه اقداماتي مانند برگزاري نمايشگاه‌ها خواهيم داشت. همچنين دو هزار واحد صنفي اعلام كرده‌اند كه فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر