بازدید 973
ناطق‌نوري:

وابستگي‌به‌كانون‌هاي‌قدرت‌و‌ثروت‌اصولگرايي‌نيست

کد خبر: ۱۷۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵ 20 July 2011
نماينده مردم نور در مجلس با بيان اينكه وابستگي به كانون‌هاي «قدرت و ثروت» در قالب اصولگرايي نمي‌گنجد، تأكيد كرد: اصولگرا كسي است كه دغدغه مردم را داشته باشد و وظايف و تكاليف خود را به خوبي انجام دهد.

به گزارش فارس، احمد ناطق‌نوري نماينده مردم نور و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شاخص‌هاي اصولگرايي گفت: اصولگرا كسي است كه گناه نكند و به اصول هم معتقد باشد.

وي در اين‌باره افزود: اصول هم همان اصول اعتقادات و باورهاي ديني ماست؛ ما بايد راست بگوييم، غيبت نكنيم، تهمت نزنيم و كارمان را طوري انجام دهيم كه مورد رضاي خداوند باشد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: البته ما نمايندگان مجلس هم به‌عنوان قانون‌گذار مكلفيم كه قوانين، مصوبات و مطالبات مردم را تا آنجايي كه مي‌توانيم، طوري پيگيري كنيم كه رضاي عامه جامعه را فراهم كند.

ناطق‌نوري در ادامه اظهار داشت: در عين حال بايد به اين نكته هم توجه داشت كه نزديك‌شدن به كانون‌هاي قدرت و ثروت در قالب اصولگرايي نمي‌گنجد چراكه اگر فردي به كانون‌هاي قدرت و ثروت نزديك شود، نمي‌تواند اصولگراي واقعي باشد.

وي همچنين با تأكيد بر اينكه وابستگي به كانون‌هاي قدرت و ثروت اصولگرايي نيست، خاطرنشان كرد: اگر كسي به دنبال كسب قدرت و ثروت باشد، كجاي چنين فردي اصولگرايي است، وابستگي به قدرت يعني متمسك شدن به قدرت و سوء استفاده از آن، چنين فردي نمي‌تواند اصولگرا باشد.

نماينده مردم نور در مجلس تأكيد كرد: اصولگرا كسي است كه دغدغه مردم را داشته و وظايف و تكاليف خود را به خوبي انجام داده و در قانون‌گذاري هم دقت كند كه رفاه عامه جامعه را هم درنظر بگيرد، نه اينكه به فكر سود و ارتقاء خود باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل