بازدید 11485

آخرين فريادهاي راننده بونكر قبل از مرگ

راننده براي اين‌كه باعث كشته شدن شهروندان نشود به سختي خودروي بونكر را به سمت خودروهاي پارك شده در خيابان منتقل مي‌كند و پس از در هم كوبيدن يك خودروي وانت، منحرف شده و با تخريب تير چراغ برق همچنان به مسيرش ادامه مي‌دهد تا اين‌كه پس از برخورد با يك مغازه و يك خانه متوقف مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۴ 20 July 2011
جام جم: يك خودروي بونكر پس از تصادف با يك خودرو و برخورد با تيرچراغ برق، يك باب مغازه و يك خانه مسكوني متوقف شد و راننده آن در اين حادثه كشته شد.

ساعت 21 شامگاه دوشنبه مردي با سامانه 125 آتش‌نشاني طرقبه مشهد تماس گرفت و از تصادف يك خودروي بونكر با 3 دستگاه خودرو، يك منزل مسكوني و يك باب مغازه خبر داد.

ماموران با حضور در محل حادثه ـ منطقه طرقبه ـ مشاهده كردند، راننده بونكر در جريان حادثه در دم جان باخته است.

به اين ترتيب جسد وي به پزشكي قانوني منتقل شد.

با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه و تحقيق از شاهدان حادثه مشخص شد، شهروندان بسياري در محل حادثه در رفت و آمد بودند كه صداي فريادهاي مردي را شنيده‌اند. در همين موقع متوجه شدند راننده بونكر نمي‌تواند به درستي خودرويش را كنترل كند و از مردم مي‌خواهد از مقابل راه وي دور شوند.

در مرحله بعدي معلوم شد، راننده براي اين‌كه باعث كشته شدن شهروندان نشود به سختي خودروي بونكر را به سمت خودروهاي پارك شده در خيابان منتقل مي‌كند و پس از در هم كوبيدن يك خودروي وانت، منحرف شده و با تخريب تير چراغ برق همچنان به مسيرش ادامه مي‌دهد تا اين‌كه پس از برخورد با يك مغازه و يك خانه متوقف مي‌شود.

سروان رحيمي، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي طرقبه مشهد در اين زمينه گفت: ماموران آتش‌نشاني و راهنمايي و رانندگي با حضور در محل حادثه عمليات نجات را آغاز كردند، اما راننده بونكر بر اثر شدت خونريزي فوت كرده بود.

وي افزود: بررسي اوليه كارشناسان راهنمايي و رانندگي در محل حادثه حاكي از آن است كه راننده بونكر با سرعت بالايي در حركت بوده و به خاطر نقص در سيستم ترمز خودرو نتوانسته آن را كنترل كند و اين حادثه رخ داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان