بازدید 47832

انهدام یک هواپیمای جاسوسی در فردوی قم

هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.
کد خبر: ۱۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳ 19 July 2011
عضو کمیسیون امنيت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که بر فراز آسمان قم و نزدیک به نیروگاه فوردو در حال پرواز بود توسط پدافند هواپیمایی سپاه پاسداران در خاك ايران سرنگون شد.

سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات مدتهاست از سوی سازمان جاسوسی آمریکا علیه ایران صورت می پذیرد اظهار داشت: هواپیماهای جاسوسی آمریکا معمولا از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز و نزدیک ایران به پرواز در می آیند که خوشبختانه تا به امروز سازمان اطلاعاتی و امنیتی کشور توانسته به خوبی آنها راشناسایی و دسایس آنان را نقشه برآب نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
در کل می تونه خبر بدی هم باشه. چون معنیش اینه که تا اینجا رو راحت اومده و ممکنه خیلی بیشتر از یک دفعه اومده باشه.
آفرین! لذت بردیم به خدا!
هواپیماهای بدون سرنشین آنقدر کوچک هستند که در رادار به سختی ذویت میشوند و علاوه براین به دلیل ابعاد کوچک، هدف قرار دادن آنها هم بسیار مشکل است.
دستتون درد نکنه! در آخر روزکاری خستگیمون دررفت!
چطور تا قم آمده جای سئوال است. پس در مناطق مرزی چرا شناسایی نشده. وقتی به این مناطق رسیده یعنی اینکه کلی تصویر مخابره کرده و اینطور نیست که تصاویر را روی فیلم و کاغذ ثبت کند و برگردد .
از کجا اومده تا قم ؟؟؟؟
بابا آخر پدافند !!!
یه کم دیگه هم می اومد که تهران بود که ؟؟؟؟؟
یعنی تا قم اومده و متوجه نشدند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر