بازدید 1749

تردد شبانه خودروهای شخصی در خطوط اتوبوسهای تندرو

در خیابان ولیعصر(عج) که پهنه‌ای تفریحی و گردشی، تجاری و کار شهروندان است در تمامی ساعات شبانه روز با ترافیک بسیاری مواجه هستیم که می‌توان با تدابیری آن را رفع کرد.
کد خبر: ۱۷۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱ 19 July 2011
عضو شورای شهر تهران گفت: امکانی فراهم شود تا در ساعات پایانی شب خودروهای شخصی بتوانند از مسیرهای ویژه اتوبوسهای تندرو استفاده کنند.

به گزارش مهر، معصومه آباد با اشاره به ترافیک ساعات پایانی شب در خیابانهایی که خط ویژه اتوبوسهای تندرو وجود دارد، افزود: پیشنهاد می‌کنم طراحی این نرده‌ها به صورتی انجام شود که در ساعات پایانی شب که این اتوبوسها در خطوط رفت و آمد نمی‌کنند امکان استفاده خودروهای شخصی فراهم شود.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر(عج) که پهنه‌ای تفریحی و گردشی، تجاری و کار شهروندان است در تمامی ساعات شبانه روز با ترافیک بسیاری مواجه هستیم که می‌توان با تدابیری آن را رفع کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستفروشان مترو تهران گفت: ‌این دستفروشان تنها سیب زمینی و پیاز نمی‌فروشند و همه چیز توسط این افراد وارد مترو می‌شود.

به گفته آباد، وجود این دستفروشان سبب درگیری و زد و خورد در فضای واگنها می‌شود و پدیده دستفروشی یک آسیبهای بزرگ اخلاقی، اقتصادی و زمینه ساز توسعه خشونت شهری است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر