بازدید 20166

اسناد ملک زاده در دست احمدی نژاد

پس از دستگيري ملك زاده بازداشت كنندگان مدارك وي را از خانه جمع آوري كرده و با خود برده اند و رييس جمهور هم آنها را پس گرفته و اكنون مشغول بررسي است.
کد خبر: ۱۷۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵ 19 July 2011
رييس كميته تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان اظهار داشت: با دستگيري ملك زاده كليه مدارك مربوط به تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان به دست رييس جمهور رسيد كه وي در حال بررسي است.

حسين ابراهيمي در گفت و گو با ايلنا گفت: قرار بود پس از تعطيلات مجلس ما نتيجه نهايي را اعلام و اين گزارش را درصحن قرائت كنيم، اما برخي رخدادهای پيش بيني نشدنی، قرائت اين گزارش را به تعويق انداخت.

ابراهيمي افزود: پس از دستگيري ملك زاده ما از آقاي طاهري كه پس از ملك زاده مسئول ارایه گزارش هستند، دعوت كرديم تا توضيحي دهند.

وي ادامه داد: سرانجام با توضيحات آقاي طاهري متوجه شديم كه پس از دستگيري ملك زاده بازداشت كنندگان مدارك وي را ازخانه جمع آوري كردند و با خود برده اند و رييس جمهور هم آنها را پس گرفته و اكنون مشغول بررسي است. از آنجايي هم كه رييس جمهور رييس شوراي عالي ايرانيان است بايد منتظر بررسي هاي وي باشيم.

نماينده بروجرد درپايان اظهار داشت: ما براي ارایه گزارش آماده هستيم؛ اما از آنجايي كه فعلا اسناد در دست رييس جمهور است و ما بدون آنها نيز نمي توانيم نظر دهيم، منتظر ارائه اسناد از سوي احمدي نژاد هستيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار