بازدید 1740

فرصت دادن به افراد مسئله‌دار وجهه دولت را خدشه‌دار مي‌كند

جعفر قادري
کد خبر: ۱۷۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴ 19 July 2011
نماينده مردم شيراز در مجلس گفت كه فرصت دادن به افراد مسئله‌دار وجهه و جايگاه دولت را خدشه‌دار مي‌كند.

به گزارش فارس، جعفر قادري نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي امروز (سه‌شنبه) طي نطق ميان دستور در صحن علني مجلس اظهار داشت: با خبر شديم كه يكي از بزرگان نظام در پاسخ به شكوائيه‌ ائمه محترم جمعه فارس نسبت به تاخير در معرفي استاندار تذكري جدي به مسئولين ذيربط داد كه جا دارد از اين مسئله تقدير و تشكر كنيم.

وي افزود: انتظار مي رود دولت و وزارت كشور به موضوعات استان فارس توجه جدي كنند تا شرايطي فراهم شود كه بزرگان نظام در اين خصوص تذكر ندهند.

قادري ادامه داد: بنده به عنوان يكي از نمايندگان پيگيري كننده استيضاح وزير كشور و با توجه به ورود بزرگان نظام به برخي موضوعات به وزارت كشور فرصت مي‌دهم تا در اسرع وقت نسبت به انتخاب يك فرد توانمند براي استانداري فارس اقدام كنند.

اين نماينده مجلس متذكر شد كه مردم استان فارس با توجه به زيان‌هاي ناشي از انتخاب‌هاي نادرست اجازه نخواهند داد كه برخي افراد مسئوليت‌ها را در استان فارس بگيرند.

وي خطاب به مسئولان كلان دولتي اظهار داشت: در شأن دولت نيست كه بخواهد خودش را درگير عزل و نصب‌ها در استان كند؛ ورود به جزئيات مسائل استان‌ها تله‌اي است كه برخي براي دولت كار گذاشته‌اند كه دولت بايد با هوشمندي اين تله را از جلوي پاي خود بردارد.

نماينده مردم شيراز در بخش ديگري از سخنان خود از تاخير دولت در مورد عدم اجراي مصوبه نسبت به يكي از كارخانه‌هاي استان فارس گلايه كرد و گفت: انتظار مي‌رود در اسرع وقت در اين خصوص تصميم مقتضي اتخاذ شود.

قادري از مسئولان خواست كه براي مسائل اقتصادي اهميت بيشتري قائل شوند و افزود: اگر دولت به دنبال داشتن حامي در مجلس بعدي است، بايد با تلاش، كوشش، صداقت، دوري از حاشيه‌ها و بها ندادن به جريان انحرافي و تبعيت از مقام معظم رهبري اين كار را انجام دهد؛ چرا كه فرصت دادن به افراد مسئله‌دار وجهه و جايگاه دولت را خدشه‌دار مي‌كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان