بازدید 2152

انتشار وضعيت بهداشتي 4000 هتل كشور

کد خبر: ۱۷۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 19 July 2011
رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت گفت: وضعيت بهداشت 4000 هتل كشور بعد از بازرسي و رتبه‌بندي وزارت بهداشت براي اطلاع عمومي در سايت وزارت بهداشت منتشر مي‌شود.

كاظم ندافي در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: طرح جديدي در وزارت بهداشت در حال بررسي و نهايي شدن است كه مطابق آن تمام هتل‌هاي كشور كه 4000 هتل هستند، بازرسي مي‌شوند و اطلاعات مربوط به ميزان رعايت اصول بهداشتي در آنها احصا شده و طبق يك رتبه‌بندي علمي به اطلاع عموم مي‌رسد.

وي گفت: اين طرح با هماهنگي انجمن هتلداران كشور اجرا مي‌شود و جزئيات آن هفته آينده طي جلسه‌اي كه با مسوولان اين انجمن در كرج داريم، نهايي مي‌شود. ندافي ادامه داد:‌ با اجراي اين طرح تمام هتل‌هاي كشور از نظر ميزان رعايت اصول بهداشتي و بهسازي بازرسي و رتبه‌بندي مي‌‌شوند و وضعيت آنها طي يك جمله كاملا صريح و روشن به صورت آنلاين در يك سايت ويژه متعلق به وزارت بهداشت اطلاع‌رساني مي‌شود. وي ادامه داد: با اين وجود مردم مي‌توانند مشكلات بهداشتي هتل‌هاي كشور را مانند ساير اماكن عمومي از قبيل اغذيه‌فروشي‌ها و استخرها با شماره 09678 به وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار