بازدید 1594

کواکبیان:سوال‌از رئیس‌جمهور حق‌مسلم‌مجلس‌‌است

کد خبر: ۱۷۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷ 19 July 2011
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی سوال از رئیس جمهوری را حق مجلس دانست و تاکید کرد: برخی افراد نباید با اظهارنظرهای نادرست درباره طرح سوال از رئیس جمهوری شأن مجلس را زیر سوال ببرند.

به گزارش خانه ملت،  "مصطفی کواکبیان" در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه - در اخطار قانون اساسی گفت: تنها سخنگوی هیئت رئیسه مجلس حق دارد که از جانب هیئت رئیسه در رسانه‌ها موضع‌گیری کند و هر کسی نباید نظر خود را از نظر هیئت رئیسه معرفی نماید.

نمناینده مردم سمنان با اشاره به پیگیری موضوع سوال از رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری سوال از رئیس جمهوری حق مسلم مجلس است و برخی افراد نباید با اظهارنظرهای نادرست حق و شأن مجلس را تضعیف کنند.

وی افزود: افرادی در رسانه‌ها اظهارنظر می‌کنند و می‌گویند سوال از رئیس جمهوری منتفی است و عده‌ای امضاهای خود را پس گرفته‌اند. در حالی که چنین اظهارنظرهای پراکنده و نادرست شأن مجلس را زیر سوال می‌برد.

کواکبیان همچنین با اشاره به ارائه گزارش کمیسوین ویژه جهاد اقتصادی به مجلس تصریح کرد: کمیسیون جهاد اقتصادی باید از عناوین و نام‌ها خارج شود و طرح‌های اساسی و قابل قبولی در رابطه با حل مشکلات اشتغال، تورم و تحریم‌های اقتصادی ارائه دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن انتقاد از ارائه طرح‌های دوفوریتی درباره انتخابات اظهار داشت: طبق خواسته مجلس و هیئت رئیسه مقرر شده است مباحث مربوط به انتخابات تجمیع شود و یک‌باره مطرح گردد، بنابراین نباید طرح‌های دوفوریتی درباره انتخابات به صورت پراکنده در دستور کار قرار بگیرد.

"علی لاریجانی" در پاسخ به اخطار کواکبیان تاکید کرد: قرار است مباحث مربوط به انتخابات یک‌جا و به صورت منسجم بررسی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آوردن طرح‌های دوفوریتی متعدد درباره انتخابات ایجاد سوءتفاهم می‌کند، بنابراین بهتر است این طرح‌ها مطرح نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان