بازدید 3254

"دایی نیستم اگر راه آهن را نسازم"

راه آهن را به جایگاهی که لیاقتش را دارد می رسانم و شک ندارم این اتفاق رخ خواهد داد چون اگر این طور نشود باید به خودم شک کنم.
کد خبر: ۱۷۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳ 19 July 2011
باشگاه خبرنگاران: سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن از اهدافش در راه آهن می گوید،از اهدافی که در سر دارد تا این تیم ریشه دار تهرانی را به آنچه که مستحق آن است، برساند.دایی در این گفت و گو حرف هایی می زند که نشان می دهد هنوز هم بغضی گلویش را می فشارد.او از خودش،پرسپولیس و راه آهن حرف می زند و حرف اول و آخرش این است که هواداران حلالش کنند.

از هواداران پرسپولیس حلالیت می طلبم

در همین ابتدای راه از هواداران دوست داشتنی پرسپولیس درخواست حلالیت می کنم. من ۱۸ ماه از بهترین روزهایم را برای هدایت این تیم سپری کردم و خوشحالم که توانستم با کسب ۲ عنوان قهرمانی ذره‌ای از محبت های آنها را جبران کرده باشم.دوست داشتم همچنان در کنار آنها باشم، اما اتفاقاتی رخ داد که من را از این تیم دور نگه داشت. با این حال برای همه آنها آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

از همه آنهایی که مرد بودند تشکر می کنم

بعد از جدایی از پرسپولیس دوستان زیادی بودند که پیشنهادهایی برای حضور در تیم های خود مطرح کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. باور کنید دوست نداشتم به هر طریقی در فوتبال حضور داشته باشم، اما مدیران راه آهن و شخص انصاری فرد مرا مجاب کردند تا به عنوان سرمربی راه آهن با آنها وارد مذاکره شوم. من از دوستانم در پرسپولیس و در مجموع از همه آنهایی که مرد بودند و پای حرفهای خود ایستادند و کمک حال من بودند، سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم روزی محبت آنها را جبران کنم.

دایی نیستم اگر راه آهن را نسازم
با توجه به شناختی که از خودم دارم، پا به راه آهن گذاشتم، هرچند خیلی دیر است اما با کمک همکارانم و بازیکنان این تیم، راه آهن را به جایگاهی که لیاقتش را دارد می رسانم و شک ندارم این اتفاق رخ خواهد داد چون اگر این طور نشود باید به خودم شک کنم.

به دیدار با تیم استیلی فکر نمی کنم
دیدار با تیمی که استیلی هدایت آن را برعهده دارد، هیچ حساسیتی برای من ندارد؛ چون آن بازی نیز مانند سایر دیدارها است که سه امتیاز دارد. ضمن این که دیدار با تیم این مربی در اواخر فصل برگزار می‌شود و تا آن روز باید تیم های دیگری را از پیش رو برداریم که از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

آنچه را که ۳ ماه پیش گفتم امروز همه می بینند
هرگز دوست نداشتم در مورد پرسپولیس و اتفاقاتی که در آن رخ داده، حرف بزنم. اما خوشحالم از آنکه هر آنچه را که سه ماه پیش می گفتم امروز رخ داد تا همه بفهمند واقعیت ها را بیان می‌کردم.این برای من از هرچیزی مهم تر است که هواداران بدانند در تیم آنها چه خبر است و چه کسانی زمام امور را بر دست دارند. فقط دلم برای هواداران می سوزد. هوادارانی که به هزار امید و آرزو دل به این تیم و آینده‌اش بسته اند که امیدوارم در پایان فصل جایگاهی که مورد نظر هواداران است، کسب شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس