بازدید 4238
عمادرضا را سپاهانی بدانید

رحمتی فقط نامش از احمدی بزرگتر است

کریم قنبری مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:« از شرایط سپاهان در اردوی ترکیه رضایت کامل داشتیم و منتظر حضور یک سپاهان قدرتمند در فصل جدید باشید.»
کد خبر: ۱۷۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۴ 18 July 2011
کریم قنبری مربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با اردوی سپاهان در ترکیه گفت:« اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم.

منطقه ای که در آن قرار داشتیم 1400 متر از سطح دریا فاصله داشت و 5 تیم دیگر ایرانی از جمله ذوب آهن هم در کمپ اردو زده بودند که البته همه آنها مدت کمتری از ما در آن کمپ بودند. اگرچه که در یکی دو دیدار تدارکاتی که به میدان رفتیم نتوانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم ولی خوب همه می دانند که در دوران بدنسازی تیمها به دنبال نتیجه گرفتن نیستند. در دیدارهای تدارکاتی که برگزار کردیم از همه بازیکنان تیم استفاده کردیم و از این پس در ایران تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار خواهیم داد.»

کریم قنبری در مورد نفرت جدیدی که به سپاهان اضافه شده است، گفت:«خوشبختانه روز به روز بر تعداد بازیکنان تیم ما افزوده می شود و ظرف چند روز آینده با اضافه شدن عماد رضا تقریباً از لحاظ بازیکن لیست ما تکمیل خواهد شد.»

قنبری در ارتباط با نگرانیهایی که بابت پست دروازه بانی در سپاهان وجود دارد نیز گفت:« به اعتقاد من رحمان احمدی دروازه بان بسیار خوبی است. او نهایتاً 8 درصد کیفیتش از رحمتی پایین تر است و شک نکنید که روزهای خوبی را در پشت خواهد گذاشت. به اعتقاد من رحمتی فقط نامش از احمدی بزرگتر بود.»

خبرآنلاین
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل