بازدید 7373

بازداشت یک روحانی دیگر در باکو

گفتنی است اورخان محمداف از روحانیون شاغل به تحصیل در حوزه علمیه قم بوده و در ارتباط با ممنوعیت حجاب و دستگیری معترضین مقالات زیادی تالیف کرده است
کد خبر: ۱۷۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷ 18 July 2011
اورخان محمداف از روحانیون آذری و عضو کمیته دفاع از زندانیان معترض به ممنوعیت حجاب دستگیر شد.

به گزارش «آران نیوز» به نقل از منابع خبری محلی محمداف پس از دستگیری به اداره پلیس بیله سوار جمهوری آذربایجان انتقال و تحت بازجویی قرار گرفته است .



مردم  مومن شهر بیله سوار بلافاصله بعد از باخبر شدن از دستگیری ایشان با تجمع مقابل اداره پلیس این شهر خواستار آزادی روحانی بازداشتی شدند .

رئیس پلیس بیله سوار با مشاهده عزم جدی مردم مجبور به صدور دستور آزادی اورخان گردید. اما نیروهای امنیتی بیله سوار بعد از پراکنده شدن مردم معترض مجددا اورخان محمداف را دستگیر و  به محل نامعلومی انتقال دادند که تاکنون خبری از سرنوشت ایشان منعکس نشده است.

گفتنی است اورخان محمداف از روحانیون شاغل به تحصیل در حوزه علمیه قم بوده و در ارتباط با ممنوعیت حجاب و دستگیری معترضین  مقالات زیادی تالیف کرده است

پلیس جمهوری آذربایجان از ژانویه گذشته تاکنون تعدادی از فعالان اسلامی مدافع حجاب از جمله رئیس و تعدادی از اعضای حزب اسلام ، حجج الاسلام "ذوالفقار میکائیل زاده "و "فخری الیاس اف" ،"طالع باقراف" را به بهانه های واهی بازداشت کرده است که دادگاه رسیدگی به اتهامات آنها بعد از 8 ماه بازداشت از پنج شنبه گذشته شروع شده است.

دکتر محسن صمداف با رد اتهامات وارده بر پایبندی خویش به تلاش برای اجرایی شدن احکام الهی در این جمهوری تاکید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار