بازدید 2582

دستمزد داوران فوتبال افزايش يافت

در حاشيه برگزاري كلاس توجيهي داوران در كردان اعلام شد كه در آستانه شروع فصل جديد دستمزد داوران فوتبال افزايش يافت.
کد خبر: ۱۷۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶ 18 July 2011
به گزارش فارس ، در حاشيه برگزاري كلاس توجيهي داوران فوتبال كه امروز با حضور مهدي تاج، نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس كميته داوران اين فدراسيون، رضا غياثي و غلامرضا بهروان، رئيس سازمان ليگ آزادگان و ساير مسئولان فدراسيون فوتبال در كردان كرج برگزار شد، مهدي تاج از افزايش دستمزد داوران در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ برتر خبر داد و افزود: مي‌دانم كه پول‌هايي كه در فوتبال براي بازيكنان و مربيان پرداخت مي‌‌شود قابل مقايسه با پرداختي داوران نيست، اما از آنجايي كه يك رقابت فوتبال بدون حضور داور برگزار نمي‌شود و حضور اين افراد تأثير به سزايي در برگزاري مسابقات دارد، دستمزد و حقوق داوران را براي رقابت‌هاي فصل آينده ليگ برتر افزايش داديم.

وي كه در حاشيه كلاس توجيهي داوران صحبت مي‌كرد ادامه داد: با افزايش دستمزد، داوران نبايد تكليف خود را فراموش كنند و بايد با انجام بهترين قضاوت‌هاي خود در فصل جاري، اشتباهاتشان را به حداقل برسانند.

تاج همچنين در پايان اين نشست از كميته انضباطي درخواست كرد تا در صورت صدور حكم عليه خاطيان فوتبالي از آن كوتاه نيامده و فرد خاطي را مورد بخشش قرار ندهد.
در ادامه اين مراسم رضا غياثي ضمن تشكر از تاج از نظم و سازماندهي به وجود آمده در كميته داوران از زمان ورود وي به اين كميته تشكر و قدرداني كرد.

در اين كلاس‌ها داوران براي رقابت‌هاي فصل آينده ليگ برتر توجيه شدند و آخرين قوانين و مطالب روز داوري جهان به آنها آموزش داده شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر