بازدید 159427
حمله ناجوانمردانه به قهرمان ایران(تکمیلی) +اعترافات قاتل ريزاندام

جزییات قتل یکی از قویترین مردان جهان

روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین به قتل رسید. روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شب گذشته به دنبال درگیری خونین و اصابت ضربات چاقو به بدنش به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی حدود ساعت 3 بامداد فوت کرد.
کد خبر: ۱۷۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۳ 17 July 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ  داداشی که همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در آسایشگاه کهریزک حاضر شد و ساعاتی را در کنار سالمندان و کودکان معلول سپری کرد، هنگام مرگ 30 ساله بود. این قهرمان قویترین مردان ایران از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تقدیم کرد. نیروی انتظامی به دنبال بررسی موضوع مرگ این قهرمان ورزشی است.

ماموران کلانتری 39 گلشهر در ساعت 11:45 شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند. ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است. ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.
تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت 11 و 45 دقیقه در منطقه 45 متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند. در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است. 


روح الله داداشی قهرمان دو دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای قویترین مردان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت 


جزییات حادثه:

يك منبع آگاه گفت ' روح الله داداشي ' قوي ترين مرد ايران و جهان در درگيري با سه جوان جان خود را از دست داده است.

اين منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشي شب گذشته به همراه يكي از دوستانش با خودروي شخصي اش از سمت شمال به جنوب در خيابان گلشهر كرج در حركت بود كه در ازدحام خودروها بين راننده يك دستگاه پرايد و داداشي درگيري لفظي بوجود مي آيد.

وي بيان داشت : اين درگيري لفظي بين روح الله داداشي و سه سرنشين خودرو پرايد تا خيابان پونه كرج ادامه مي يابد و در نهايت سرنشينان ، از دو خودرو پياده شده و به درگيري فيزيكي مي پردازند.

در اين در گيري يكي از سرنشينان پرايد چند ضربه چاقو به گردن و سينه روح الله داداشي وارد مي كند و بلافاصله به همراه دو سرنشين ديگر پرايد متواري مي شوند.

شدت جراحات وارده به حدي بود كه داداشي قبل از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست مي دهد.

وي در رقابتهاي قوي ترين مردان جهان كه سال گذشته با شركت 12 تن از قوي ترين مردان جهان در جزيره قشم برگزار شد عنوان قهرماني را كسب كرد.

وي پس از اين مسابقات اعلام كرد كه ديگر قصد ندارد در رقابتهاي قوي ترين مردان ايران شركت كند.


قاتلان روح الله داداشی همچنان متواری
 
ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است. 

تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه در منطقه ۴۵ متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند. 

در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است. 

گفتنی است داداشی قرار بود مهر ماه سال جاری در مسابقات قویترین مردان جهان در گرجستان شرکت کند...

ازدحام سنگين در مقابل منزل مرحوم داداشي

 بسياري از هواداران قهرمان ايران و جهان كه شب گذشته به قتل رسيد هم اكنون در مقابل منزل مرحوم دادشي تجمع كرده و ترافيك سنگيني را در اين منطقه ايجاد كرده‌اند.

به گزارش فارس از كرج در حال حاضر نيروي انتظامي در اطراف منزل قهرمان ايران و جهان روح‌الله داداشي حضور داشته و نظم مراسم را تأمين مي‌كند. 

دقايقي پيش نيز هزاران نفر از مردم نقاط مختلف استان البرز در مسجد موسي‌بن جعفر واقع در خيابان مالك اشتر كرج تجمع كرده و ياد قهرمان جهان مرحوم روح‌الله داداشي را گرامي داشتند. 

هم اكنون در سراسر شهرستان كرج زادگاه جهان پهلوان داداشي پوسترها و بنرهايي حاوي عكس‌هاي وي از سوي مردم نصب شده‌است. 

يكي از بستگان مرحوم داداشي با مراجعه به خبرنگار فارس در كرج تاكيد كرد كه قتل وي يك سوءقصد و با برنامه‌ريزي قبلي بوده است. 

وي با انتقاد از برخي رسانه‌ها كه خبر قتل وي را درگيري خياباني توصيف كردند، گفت: جهان پهلوان داداشي اهل درگيري و ضرب و شتم مردم نبود و دوستان و اقوام وي مي‌دانند كه او فردي آرام و متين بود. 

لازم به توضيح است درگذشت مرحوم داداشي در چهلمين روز مرگ پدر وي اتفاق افتاد. 

همچنين شهرداري كرج اعلام كرده صبح فردا ساعت 9 صبح مراسم تشييع جنازه روح‌الله داداشي واقع در منطقه حصارك خيابان مالك اشتر به سمت امامزاده محمد برگزار خواهد شد.

اعتراف متهمان به قتل قویترین مرد ایران

 رئیس پلیس کرج از شناسایی متهمان پرونده قتل مرحوم روح الله داداشی خبر داد.

سرهنگ ناصر اصلانی صبح روز دوشنبه در گفتگو با مهر از دستگیری دو نفر از متهمان قتل روح الله داداشی خبر داد.

وی افزود: دو نفر از متهمان شناسایی و به ارتکاب جرم خود این ورزشکار اعتراف کرده اند.

این مسئول همچنین از تحت تعقیب بودن نفر سوم این پرونده خبر داد که به زودی دستگیر شده و تحویل قانون می شود.

اصلانی همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی حامل متهمان خبر داد.

سومین متهم پرونده قتل داداشی شناسایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از شناسایی سومین متهم پرونده قتل مرحوم داداشی خبر داد.

سرهنگ ناصر اصلانی صبح  دوشنبه در تشریح جزئیات پرونده قتل مرحوم روح الله داداشی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در ساعت 12 شنبه شب مورخه 25 تیر ماه سال جاری در خیابان 45 متری گلشهر کرج بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند .
 
وی افزود: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که سرنشینان یکدستگاه خودرو پراید که 3 نفر بودند با یکی از قهرمانان نامی کشور به نام روح الله داداشی درگیر شده و با حمله به او و وارد کردن ضربات متعدد چاقو به گردن وی او را به شدت مجروح و متواری شده اند.
 
سرهنگ اصلانی افزود: با مجروح شدن روح الله شهروندان بلافاصله او را به بیمارستان مدنی کرج انتقال می دهند اما متاسفانه به خاطر شدت جراحات وارده تلاش کادر پزشکی نتیجه نمی دهد و قهرمان نامی کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
اصلانی گفت: پس از وقوع این حادثه با تشکیل چندین اکیپ ویژه از ماموران مجرب و زبده پلیس آگاهی استان تهران و شهرستان کرج شناسایی و دستگیری قاتل و همدستان او در دستور کار قرار گرفت .
 
وی تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی سرانجام پس از 24 ساعت از وقوع حادثه مخفیگاه
متهمان پرونده شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از آنها دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان افزود : با توجه به اینکه هویت فرد سوم نیز برای پلیس کاملا شناسایی شده است تلاش برای دستگیری این متهم ادامه دارد .

آخرين متهم پرونده قتل داداشي دستگير شد

 با تلاش ماموران نيروي انتظامي استان‌هاي تهران و البرز سومين فرد متهم در پرونده قتل روح‌الله داداشي نيز دستگير شد.

ناصر اصلاني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرج با تاييد اين خبر گفت: همانطور كه صبح امروز به مردم ورزش‌دوست كرج وعده داده بوديم، فرد سوم متهم در پرونده فوق در دام اطلاعاتي پليس گرفتار شده و لحظاتي قبل دستگير شد. 
وي افزود: دو متهم ديگر نيز كه پيشتر دستگير شده بودند، هم اكنون در حال بازجويي هستند.
 
اين فرمانده ارشد پليس در پايان گفت: به زودي اطلاعات كاملي از اين پرونده به اطلاع مردم شريف شهرستان كرج مي‌رسد. 

روح الله داداشی که شامگاه شنبه 25 تیرماه به قتل رسید متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود هفت دوره قهرمانی کرج، دو دوره قهرمانی تهران، دو دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یکدوره چهارم ایران، دو دوره سوم ایران، یکدوره قهرمانی کشور، دو دوره قویترین مردان آهنین، یکدوره سوم جهان و یکدوره اول جهان را در کارنامه داشت.
عکس / قاتلان روح‌الله داداشی


اعترافات قاتل ريزاندام قوي‌ترين مرد ايران

 جواني كه روح‌الله داداشي را از پا درآورده است در اولين اعترافات خود مدعي شد نه خود او و نه همراهانش نمي‌دانستند فردي كه با وي درگير شده‌اند قوي‌ترين مرد ايران است. به گزارش خبرنگار تهران امروز متهم در اعترافات اوليه خود اينطور گفت: شب حادثه به همراه دو نفر از دوستانم داخل يك پرايد در حال حركت بوديم كه پشت چراغ قرمز آينه ماشينمان با آينه اتومبيل آزرا مرد تنومندي برخورد كرد. 

وي افزود: بين‌مان درگيري لفظي پيش آمد. وقتي چراغ سبز شد شروع به حركت كرد ولي ما كه از برخورد وي ناراحت شده بوديم او را تعقيب كرده و در خيابان پونه كه مكاني نسبتا خلوت بود جلوي او پيچيديم. وقتي وي پياده شد و من جثه او را ديدم آنقدر ترسيدم كه بي‌اختيار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هيكل وي ترسيده بودم كه بي‌اختيار چند ضربه چاقو به او زدم.

وقتي روي زمين افتاد و ديدم خون زيادي از گلوي وي در حال ريختن است و مردم نيز با خبر شده‌اند بلافاصله آنجا را ترك كرد. بعد از اين جنايت بود كه تازه فهميديم كسي كه او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشي قوي‌ترين مرد ايران است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۲
واقعا متاسفم واسه ا... این مملکت و ...هاش وقتی قویترین مرد ایران به این راحتی به قتل میرسونن وضع ما که معلوم
....ها باز برن گیر بدن به حجاب ...
جون ادمها که ارزش نداره ...ا
وافعا که....

روحش شاد و یادش گرامی
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
خدا نگذره از این منفی دهنده های آش...
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ه! فقط به آدمای بی گناه گیر میدن!...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
روحش شاد. خدایی کرج خیلی نا امنه.هرچی اتفاق هست یه ربطی به کرج داره!!!
پهلوانان نمی میرند . روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
با کمال احترام، ولی قهرمانان تو خیابون با مردم دعوا نمیکنند. مثلا باید الگوی جامعه باشند....در غیر اینصورت چه فرقی با عده ای دارند که بعنوان اراذل و اوباش توسط پلیس دستگیر میشوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ولی من میگم یه کاری کرده بوده که کشتنش.خدا عالمه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
بیایید اینقدر قضاوت نکنیم و ببینیم چرا برای هر درگیری ساده ای چاقو کشی عادی شده است؟!!
خدا رحمتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
كدوم بي شعوري ميتونه به دعا براي رحمت كسي كه ديگه تو اين دنيا نيست منف بده . واقعاًً كه عجب بي شعورهايي پيدا ميشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
اون بیشعورایی که نمره منفی دادن میخواستن حرص توی بیشعور رو در بیارن که موفق هم شدند
این هم از گزارش مشروح با ذکر جزییات خبر...
...
تا زمانی که قوه قضائیه از خودش شجاعت و قاطعیت نشون نده وضع از اینی که هست بدتر میشه
واقعا" متاثر شدم
انشاا... خدا با مولا علی .ع. محشورش کنه
در اینجا فقط نباید یک تکه پارچه سبز به دستت ببندی و هر غلطی که خواستی میتوانی بکنی....!!!!!!!!!!
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
گل گفتي...
خدا بیامرزد ایشون را...ولی کاربرد لفظ جهان پهوان برای ایشون سنگینه...بهتره اازلفظ جهان قهرمان استفاده بشه.....
تو ..... اصلی ها رو ول کردند و به فرعی ها چسپیده اند باید فاتحه همه چی رو خواند
خلاص
وای به حال ما با این پلیس ...
صبح که خبر و خوندم شوکه شدم. چهره خيلي متين و آرومي داشت. فقط برام خيلي جالبه که سلاح سرد مثل نقل و نبات تو جيب اراذل و اوباش پيدا ميشه و دريغ از برخورد قاطعانه از سوي نيروي انتظامي
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
عزیز سلاح سرد مشکلی نداره مشکل چهار لاخ موی چهارتا ....
چرا وضع امنیت اینطوری شده.
اون از دیشب -شب نیمه شعبان- که یه طلبه رو با چاقو میزنن اینم از این بنده خدا
چرا هیچ کس جوابگو نیست
پس نیروی انتضامی داره چکار میکنه
خدااااااااا کی باید جواب بده
دارن مملکتو ، انقلابو ، همه چیو نابود میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
آخه انقلاب...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
البته چاقو کشی فقط برای یک عده داد ... رو در میاره
سرت رو بالاتر بگیر آقای ...
برو به دخترای مردم گیر بده....
نامردین اگه کامل چاپ نکنین.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مرسی تابناک ! مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چه ربطی داره؟
هر چیزی جای خودش!
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مرسی .
ولی چه فایده که خودشونم میدونن بالا خره تو همین کشور زندگی میکنن ولی شاید اذیتو آزار لازمه ................
Pedram
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
...vaghean MERCI
انشاالله درگیری و مسائل جانبی نبوده و نقشه ای از پیش طراحی شده باشد که در غیر این صورت باید گفت(به ظاهر افراد در سیما اعتماد نکنید)
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
اون چیزی که تو پرانتز گفتی رو کاملا باهاش موافقم اما در مورد پهلوان داداشی صدق نمی کنه
اونوقت پلیس دنبال ... مردم مگرده!!!
...ى فقط ميتونه زناني كه يه كم مويشان معلومه دستكير كنه، با اين مسايل كه كارى نداره
همه مردم انتظار دارند نیروی انتظامی و قوه قضاییه به شدت با این عوامل جرم که روز به روز بطور علنی و در انظار عموم در حال گسترش است برخورد کنند.و در راه تحقق این هدف مورد حمایت جدی مردم قرار میگیرند،ولی متاسفانه بخشی عظیمی ازوقت نیروهای زحمتکش انتظامی و قضایی صرف برخورد با بحث حجاب و ماهواره و....میگردد که لازم است مسئولین امر توجه جدی به ناامنی آنهم بطور علنی بعمل آورند.
جوناي مملكت دارن پرپر ميشن بعدش ما طرح مبارزه ...
وقتی پلیس به رنگ ..... جالب اینجاست که از نظر اسلام، پا تا مج احتیاجی به پوشش نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
دست تا مچ! پا باید پوشیده شود برادر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
ناشناس اسلام شناس!
کدوم اسلام همچین فرمایشی کرده؟ ...
تسلیت میگم به جامعه ورزش وتاسف برای ... کشور
مسئولین محترم : این مملکتو دریابید. بجای مبارزه با جوانان به جرم جوانی کردن،با ارازل و اوباش واقعی مبارزه کنید.هر روز یک قتل و چاقو کشی ، آنهم در مقابل دیدگان مردم .
....هر روز یک قتل و چاقو کشی ، آنهم در مقابل دیدگان مردم .
نیروی ... ب.... نه برای امنیت...
معضل جامعه حجاب نیست!
فقر
بیکاری
ارازل و اوباش
اعتیاد
سستی بینیان خانواده
همه ایننها را رادیو و تلویزیون خودتون می گه
در ضمن من از فردا می خوام در جمهوری اسلامی ایران با .... بیام بیرون!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
این حجاب با همون سستی بنیاد خانواده ارتباط داره از نظر کارشناسان امر
قوه قضائیه فقط بلده... اضافه بکنه
وقتی دل مسوولان به عملیات ...خوش است ، دیگر چه انتظاری باید داشت؟ از وقتی گفتند حکم چاقو اعدام است بدتر شده از هفته پیش تا حالا چند نفر با چاقو کشته شدند یا ضربه خوردند؟ دختر دانشجو ، طلبه، ورزشکار بعدیش کیه؟
مسئولین محترم : این مملکتو دریابید. بجای مبارزه با ...ن به جرم جوانی کردن،با ارازل و اوباش واقعی مبارزه کنید.هر روز یک قتل و چاقو کشی ، آنهم در مقابل دیدگان مردم .
.... دارن به موی زنها گیر بدن و اوباش رو بی خیال.
خيلي تاثر بار است اين ورزشكار عزيز در شهر و زادگاهش به ديار باقي شتافت . ...........
نيروي انتظامي ... جمع مي كند اتهم....
به این میگن امنیت. اونوقت اروپا رو مسخره می کنند ....
پس این طرح ممنوعیت حمل سلاح سرد کی باید اجرا بشه؟!!ابروی مملکتو بردین
آقا مشکل این حرفا نیست که وظیفه نیروی انتظامی گیر دادن ...ا یه فکری واسه خودشون بکنن که کشورشون از بی امنی رنج می بره
داشتن روحیه قهرمانی از خود قهرمانی ارزشمند تر است . درگیری لفظی یک پهلوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
کاملا موافقم.
حمله به زنان و دختران در خمینی شهراصفهان...!!!!!
حمله استخر زنان در تهران بزرگ....!!!!
حمله با سلاح سرد به چند روحانی به جرم(!!!!) نهی کردن از منکر...!!!!
قتل قویترین مرد ایران...!!!!
.
.
.
...
تشکر ، تشکر
بنام خدا
به نوبه خود این جنایت را محکوم و برای این قهرمان کشورمان از خداوند تبارک وتعالی غفران و رحمت واسعه وبرای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم و مسلماً پلیس خدوم کشور این جنایتکاران را دستگیر و به سزای اعمالشان خواهد رسانید.ضمناً این جنایت سنگین است لیکن پلیس از قصد همه مردم مطلع نمی باشد وتا جرمی صورت نپذیرد پلیس نمی تواند آنها را دستگیر کند لذا بی جهت پلیس محکوم نشود ، باید منتظر ماند تامعلوم شود کار کیست ، اتفاقی بوده یا با برنامه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
چاکرتیم حاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
يكي از وظايف پليس شناسايي زمينه‌هاي جرم و پيشگيري از جرم است وگر نه دستگيري مجرم كه نياز به اين همه تشكيلات ندارد.
نیروی انتظامی و اراده این نظام جمع کردن ...
وقتی پلیس انرژی خودش رو جایی دیگه مصرف می کنه
ادم کشی می شه ساده ترین کار تو این مملکت
آیا انهایی که برای چند ...ن این همه دغدغه دارند برای قتل و ادم کشی هم همان غیرت و نه بیشتر!، را دارند؟
نتیجه قانون گریزی مسئولین غیر از این نمیشه.
مهمترین مشکل فعلی ما...، گور بابای گرونی و امنیت و ...
به نظر من قضیه مشکوکه و به این سادگی ها نمی شه قضاوت کرد باید دید که تحقیقات پلیس پیرامون این قتل به کجا می رسه....حلا خوبه باز نگفتین به ...رسیده!!!
نیروی انتظامی نه . نیروی ....
مسئولین الان می گن اگه داداشی ورزشکار نبود این اتفاق نمی افتاد. تقصیر خودشه که ورزشکار بود. تقصیر چاقوکشا که نبود. یا اینم ربط بدین به بی ...
واقعا پلیس ؟؟؟؟...
این مرحوم که قویترین مرد ایران بود این بلا رو سرش آوردن.
مردم عادی که زور و بازو قوی ندارند چطور از خودشون و ناموسشون دفاع کنند.
خدا رحمتش کنه
(ضعفیترین مرد ایران)
آدم یاد سریال تلویزیون در دوران کودکیمون می افته ...با این تفاوت که اون فیلم بود و الان تو زندگیمون شده واقعیت!
قویترین مرد جهان رو اینطوری زدن من که 50 کیلو بیشتر وزنم نیست تکلیفم چیه.یه زمونی اراذل فقط با چاقو خط مینداختن یا با نصف چاقو میزدن تو جاهای غیر حساس .ولی الان به قصد کشت باقمه میزنن تو شاهرگ گردن که در عرض 3 دقیقه کل خون بدن خالی میشه.حتی اون طلبه رو هم از ناحیه گردن زدن .این نهایت جسارت و پر رویی و سازمان یافته شدن اراذل تو ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
مطمئن باش اگه با کسی کار نداشته باشی کسی هم با تو کار نداره
.... چرا خودشون رو تو دردسر بندازن!
جدا ن... بد جوری زیر سوال ر فته ها!
مسئولین الان می گن اگه داداشی ورزشکار نبود این اتفاق نمی افتاد. تقصیر خودشه که ورزشکار بود. تقصیر چاقوکشا که نبود. ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
احتمالا میگن دور بازوش تحریک کننده بود،چاقو خورش ملس بود!!!!
مشخصه کار کیه. فقط یک کار برنامه ریزی شده میتونه اینجوری اتفاق بیفته. بهر حال بیست ساله که کارشون ...
عزیزان مشکل اصلی نیروی انتظامی نیست.گرچه بخشی از آنان خالی از اشکال نیستند بارها دیده ایم که با ارازل و اوباش برخورد میشود.دستگیر میشون و تحویل قوه قضائیه....... مدت کوتاهی میگذرد،آزاد میشوند و باز همان ارازل و همان دستگیری و تحویل قانون.....و این دور گردون و.......
به احتمال زیاد پلیس هم دو ساعت بعد سر صحنه اومده نه همون لحظه. واقعا جای تاسف دارد.!!!!!!!!!!!
داداشی ...کامل نبوده زدند کشتنش.حقش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
نکنه داداش تو کشتتش!!؟؟؟مگه چه بدیی بهت کرده میگی حقش بوده!؟انشالله بدست ...دریده شی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
خاك تو سر اوني كه از اراذل دفاع كنه و خون بيگناهي كه بر زمين رخته شده رو بگه:"حقش بوده"
روحش شاد یادش گرامی
چقدر راحت قویترین مرد جهان که از افتخارات ورزشی این کشوره را از دست ذاذیم.وای به حال ما با این همه نا امنی
نیروی انتظامی را در شهرداری ادغام کنید و امنیت مردم بی پناه را به بسیج و سپاه واگذار کنید.
در جاده خاوران از افسریه به پاکدشت هفته ای چند بار زورگیری انجام میشود و ماموران هم در جریان بوده و تا به حال هیچ کاری صورت نگرفته است
ببين چكار كرده كه با چاقو سرشو بريدن
طرح امنیت اجتماعی....!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا متاسفم هم واسه خودم هم واسه اين ...................
حیفش. خدا رحمتش کنه
در جواب اقای محمد شما تشخیص میدین به کی بگن پهلوان ؟ شما کی هستی که تعیین کنی به کی بگن پ .. یا نگن .شما گوشه کلاتو بچسپ با تشکر از تابناک
تابناک این چه وضعه سانسور کردنه؟ اصلا نظرها رو درج نکنی سنگین تره
ضمن تسليت به جامعه ورزشي نبايد ازضعف قوه فضائيه وپليس غافل شد .جهت شادي روح همه اموات مؤمنين وهمچنين مرحوم دادشي فاتحه اي قرائت فرمائيد
مشکوک است این مشکلات حل میشود
من كه منتظرم فيلمش بياد بيرون ببينم چند تا پليس ايستاده تماشا مي كنن!!!
احتمالا اين هم بخاطر تهاجم فرهنگيه و اصلا ربطي به اقتدار ...ي و ... نداره !
راحت بخوابین
آقا... بیداره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
تابناک خیر سرت این نظر رو سانسور کردی ؟!
نگاه کن چی از آب در اومد ، بدتر شد که :...
خود کرده را تدبیر نیست
روحش شاد

قرباني ديگري به قربانيان ...ف اضافه شد
واقعا برای ......... متاسف هستم باید خون ..... قتل ارتکاب می یابد که این یکی از انها است
قهرمان رو ولش بچسب به ...ه این مهمتره
آخر و عاقب لات بازی و ....ی همینه...
آقاي داداشي هميشه دنيا همين طور بوده خوبان در جواني ميميرند .خدا از آنها نگذرد ...
مي خواهيم بدانيم قتل شاه قندهار مهم تر است يا روح ال.. داداشي .روح ال.. كه افتخار هر ايراني بوده و هست
روحش شاد و یادش گرامی باد
با سلام و با تاسف .وقتی از قهرمان کشور اینطوری محافظت میشه .بقیه مردم دیگه هیچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایش بیامرزد
فقط مي تونم بگم واقعاً متاسفم كه در چه ا.... داريم عمرمنو سپري مي كنيم بعد ميگيم غرب اله و بله ست.......
قطعا برنامه ریزی پشت آن بوده است . خدا بیامرزد ....را در ایران
لطفا مسئولین و آقایان یک نظری به مثبت و منفی ها بیندازند آنوقت اوضاع مملکت و نظرات مردم در خصوص آنها مشخص می شود.
تگزاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر باید به هر یک از افراد جامعه یک هفت تیر بدهیم تا همراهشان باشد تا در مواقع خطر استفاده کنند .....
خدایا از صبح تا شب که میریم سر کارو برمیگردیم خدایا خدایا خودت زن و بچه مون رو اگر خدای نکرده کاری پیش امد که از خانه بیرون بروند حفظ کن ...؟؟؟؟؟؟؟
طرف دعوا کرده چاقو خورده مرده مثل باقی پهلوان پنبه های دیگه.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
هرکسی به این راحتی درباره مردم قضاوت کنه خدا براش همون قضیه رو پیش میاره مواظب حرف زدنت باش اگه داداش خودت بود همینو می گفتی
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
مرسی تابی جون
بروند رد پای قاتل را در رقبای ایشان پیدا کنند.!!!!!!!
آخی.تو فیتیله 2 روز پیش با بچش اومده بود!خدا بیامرزش
سلام.تشکر از تابناک عزیز.نیروی انتظامی که باتمام انرژی وبی احترامی فقط موتورسیکلت اززیرپای شهروندان عزیزمان بیرون میکشد تا از ....
چراحرفهای یک مشت آدمهای بیسوادمنفی باف راپخش میکنید هرچیزی راازدیدمنفی میبینندخطابم به ازگلی است که نوشته لابد یه کاربدی کرده که کشتنش
كرج شهر امني است . و خيلي دوست داشتني .
ولي همه جا آدم بي خرد پيدا ميشه .
واقعا" تاسف برانگيز است كه يك قهرمان ملي كه متعلق به همه ملت ايران است ، توسط 3 ايراني به قتل برسد .دلم مي خواد يك دنيا گريه كنم و با دستهاي خودم اون 3 نفر را خفه كنم.
ببين چطور شده كه به اين ارازل چيزي بگي بايد كشته شي واقعا متاسفم
خدا رحمتش کنه.روحش شاد.یادش گرامی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی