بازدید 6357
۶

شبكه دو سيما هم 24 ساعته شد

، تصميم براي 24 ساعته شدن شبكه دو سيما كه شبكه اي كودك محور است،در جلسه علي دارابي معاون سيما با مديران شبكه دو مطرح شد.
کد خبر: ۱۷۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶ 17 July 2011
شبكه دو سيما هم زمان با نيمه شعبان برنامه هاي خود را به صورت 24 ساعته روي آنتن مي‌برد.

به گزارش فارس، تصميم براي 24 ساعته شدن شبكه دو سيما كه شبكه اي كودك محور است،در جلسه علي دارابي معاون سيما با مديران شبكه دو مطرح شد.

دارابي در اين جلسه پيشنهاد داده بود كه شبكه دو برنامه‌ريزي كند و با فرا رسيدن يك مناسبت تقويمي فعاليت شبكه دو به صورت 24 ساعته ادامه يابد.

اين سخن معاون سيما، مديران شبكه سيما را به تكاپو انداخت تا در اولين فرصت و كوتاه ترين زمان اين امكان را فراهم كنند و در نتيجه شبكه دو سيما از شب گذشته 24 ساعته شد.

شبكه دو سيما كه عنوان كودك و خانواده را بر دوش خود يدك مي‌كشد، برنامه‌هاي روزانه خود را بر محور كودك و نوجوان قرار داده و با تفكيك گروه كودك و نوجوان به دو گروه كودك و خردسال و نوجوان براي اين دو گروه سني برنامه‌سازي مي‌كند.

البته اين شبكه تلويزيوني برنامه‌هاي شبانگاهي خود را بيشتر خانواده‌محور قرار داده و طبق برنامه‌ريزي جديد برنامه‌هاي شبانگاهي اين شبكه نيز بيشتر براي بزرگسالان تدارك ديده شده است.

طبق جدول پخش جديد اين شبكه، پخش سريال‌هاي قديمي، فيلم‌هاي تكراري، مستند، برنامه اذان‌گاهي صبح، شگفتي‌هاي آفرينش و ... در شب از اين شبكه روي آنتن مي رود و بناست در آينده تكرار برنامه‌هاي روزانه اين شبكه به جدول پخش شبانگاهي افزوده شود.

به گزارش فارس، علي بخشي‌زاده از شهريورماه سال گذشته با حكم معاون سيما مديريت شبكه دو سيما را بر عهده دارد و از زمان تصدي مديريت شبكه دو تا به حال هيچ نشست مطبوعاتي و خبري را با رسانه‌ها نداشته است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مطمئن باشيد زياد فرقي نميكنه !!؟؟؟
به سلامتی مبارکه
بجاي افزايش ساعت بهتر است كيفيت برنامه ها بالا برود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر