بازدید 1735
بشیر خالقی:

بیکاری در خلخال بیداد می‌کند

کد خبر: ۱۷۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲ 17 July 2011
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: بیکاری در شهرستان خلخال و کوثر بیداد می‌کند، از این رو این امر برای بسیاری از شهروندانمان مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

به گزارش خانه ملت،"بشیر خالقی" گفت: بسیاری ازافراد با داشتن مدرک‌های معتبر دانشگا‌هی در رشته‌های مختلف تحصیلی بیکارهستند و این در حالی است که این افراد مجبور هستند به مشاغل کاذب روی آورند.

نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید دولت تدبیری اتخاذ کند تا افرادی که از دانشکده‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند، بتوانند از استعدادهایشان در رشته‌های که آموزش دیده‌اند بهره لازم را ببرند و استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید دانشگاه‌ها و بخش صنعت به هماهنگی لازم برای اشتغال جوانان پس از پایان درس برسند، این امر موجب می شود که انگیزه جوانان برای ادامه تحصیل تقویت شود.

خالقی افزود: علم و دانش گوهری بسیار ارزشمند است و این گوهر زمانی تجلی پیدا می‌کند که در کنار کار مناسب و در ارتباط با رشته تحصیلی افراد باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اظهار امیدواری کرد: دولت می‌تواند با ایجاد تعادل وهماهنگی میان اشتغال و علم این موضوع را به نحوی مطلوب برطرف کند.

شهرستان کوثر با مرکزیت شهر گیوی در استان اردبیل واقع شده است و دارای وسعت تقریبی ۱۲۴۵ کیلومترمربع، حدود ۱۵۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع است، شهرستان کوثر در ۴۸ درجه و ۲۹ دقیقه طول جغرافیایی در فاصله ۸۵ کیلومتری اردبیل و حدود ۳۰ کیلومتری قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل