بازدید 4924

آیا این سه ملی پوش به ملوان برمی گردند؟

علاوه بر پژمان نوری ، سید جلال حسینی نیز مذاکرات خوبی برای بازگشت به تیم سابق خود داشته است ومازیار زارع هم تمایل خود را برای بازگشت به ملوان ابراز داشته است
کد خبر: ۱۷۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۵ 17 July 2011

در حالی که تنها یک هفته به پایان ثبت قرارداد بازیکنان در یازدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است اما هنوز حتی یک ریال به حساب ملوانان واریز نشده است و مشکلات این باشگاه پرطرفدار کماکان ادامه دارد .

 خواسته پژمان نوری برای ماندن در ملوان همان خواسته همه هواداران ملوان است .یعنی بستن تیمی قدرتمند که در لیگ و جام حذفی بدرخشد نه این که تنها دغدغه ماندن در لیگ را داشته باشد ، اما تا به امروز که مدیران ملوان و مسوولانی که باید از این تیم حمایت کنند در خواب بسیار سنگینی به سر می برند این در حالی است که علاوه بر پژمان نوری ، سید جلال حسینی نیز مذاکرات خوبی برای بازگشت به تیم سابق خود داشته است ومازیار زارع هم تمایل خود را برای بازگشت به ملوان ابراز داشته است .اما گاو صندوق ملوان خالی خالی است و حتی این باشگاه نمی تواند بدهی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی خود را بابت فصل پیش به بازیکنان پرداخت کند تا قرارداد جدید بازیکنان در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شود !!!

 قرارداد ملوان با منطقه آزاد انزلی 31 تیر ماه 1390 به پایان می رسد و سیاست های این ارگان در حمایت یا عدم حمایت از این تیم نا مشخص است .نیروی دریایی هم کماکان تنها می تواند به ملوان زمین تمرین بدهد و سرباز جذب کند .

 البته با پیدا شدن رقیبی به نام تراکتور سازی ،بازیکنان سرباز خوب نیز به علت قدرتمند تر بودن ارگان نظامی حمایت کننده تیم تبریزی راهی این تیم می شوند . استاندارگیلان و نماینده مردم بندرانزلی هم که بهمن صالح نیا سرپرست باشگاه ملوان برای جذب پول دست یاری به سوی آنان دراز کرده بود ، تا کنون در برطرف کردن دلهره هواداران ملوان موفق نبوده اند .

 بابک پورغلامی بازیکن پر تجربه ملوانان به شدت نگران اوضاع و احوال این روزهای قوی سپید است .او می گوید : 30 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته بچه ها باقی مانده است .از خدایمان است که پژمان و سید جلال و مازیار برگردند ، اما نمی دانم مسوولان چرا برای ملوان حرکتی نمی کنند؟ ملوانی که در دهمین دوره لیگ برتر هشتم شد وعنوان نایب قهرمانی جام حذفی را به دست آورد . 

آیا در یک هفته باقی مانده تا پایان فصل وانتقالات دغدغه های فرهاد پور غلامی سرمربی ملوان پایان خواهد یافت یا تیم اول شمال با گامهای لرزان لیگ یازدهم را شروع خواهد کرد؟

گل
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر