بازدید 2640
آقاي ساكت! مي‌دانيد با بازيكني كه قرارداد دارد نبايد مذاكره كنيد

انتقاد مديرعامل گيتي‌پسند از ساکت

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند اصفهان گفت: آقاي ساكت! شما كه يك مدير حرفه‌اي هستيد مي‌دانيد وقتي بازيكني با باشگاهش قرارداد دارد نبايد مستقيما با او مذاكره كرد.
کد خبر: ۱۷۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۳ 17 July 2011
علي طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس با انتقاد از مذاكره ماهاني‌ها با 2 بازيكن اين تيم اظهار داشت: از نايب‌رئيس محترم هيئت مديره باشگاه فولادماهان انتظار داشتيم كه از زيرمجموعه‌اش بخواهد اصول حرفه‌اي‌گري را رعايت كند. آقاي ساكت! شما كه يك مدير حرفه‌اي هستيد و مي‌دانيد وقتي بازيكني با باشگاهش قرارداد دارد نبايد مستقيما با وي وارد مذاكره شد. 

وي ادامه داد: چند تن از اعضاي اين باشگاه، با 2 بازيكن گيتي‌پسند كه قرارداد 2 ساله دارند، مذاكره‌ كرده‌اند. در حالي كه از يك باشگاه حرفه‌اي مثل ماهان انتظار مي‌رود اگر درخواستي دارد، آن را به صورت مكتوب به باشگاه ارائه دهد تا در موردش تصميم لازم اتخاذ شود. 

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند تصريح كرد: تاكنون هيچ‌كدام از بازيكنان فصل گذشته‌مان را از دست نداده‌ايم و چنين قصدي هم نداريم اما اگر پيشنهادي باشد، حتما آن را بررسي مي‌كنيم. 

طاهري در پايان به فارس گفت: هنوز هيچ بازيكن جديدي را جذب نكرده‌ايم اما بنا داريم در ليگ 90 سه بازيكن خارجي به خدمت بگيريم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار