بازدید 5946

دیدار رئیس‌جمهوری پاكستان با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: تنها راه نجات مردم پاكستان از مشكلات و رنج های كنونی نیز ادامه تمسك به اسلام و معارف اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۸ 16 July 2011
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر شنبه در دیدار آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاكستان و هیأت همراه با اشاره به مشتركات دینی، تاریخی و فرهنگی دو كشور، ملت پاكستان را ملتی بزرگ و دارای سابقه مبارزه طولانی و عمیق خواندند و تأكید كردند: مردم پاكستان، ملتی معتقد به اسلام هستند و هرگونه پیشرفت و موفقیت پاكستان، مایه خرسندی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ، ایشان افزودند: در مبارزات طولانی مردم پاكستان، شخصیت هایی همچون محمدعلی جناح و اقبال لاهوری درخشیدند و ویژگی بارز این مبارزات، تمسك مردم پاكستان به اسلام بود.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: تنها راه نجات مردم پاكستان از مشكلات و رنج های كنونی نیز ادامه تمسك به اسلام و معارف اسلامی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تهدید آشكار وحدت ملی و ارضی پاكستان از جانب برخی دشمنان، تأكید كردند: دشمن واقعی مردم پاكستان و وحدت ملی این كشور، غربی ها و در رأس آن آمریكا هستند.

ایشان اظهار امیدواری كردند: خداوند متعال هرچه زودتر شر دشمنان ملت پاكستان را از این كشور كوتاه كند.

در این دیدار كه آقای احمدی نژاد رئیس جمهور نیز حضور داشت، آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاكستان با اظهار خرسندی فراوان از دیدار مجدد با رهبر انقلاب اسلامی به فاصله كوتاهی از دیدار قبلی گفت: اعتقاد به خداوند و تمسك به اسلام زمینه ساز پیشرفت انسان و رهایی او از مشكلات خواهد بود.

وی با اشاره به مبارزات ملت ایران و ایستادگی آنها در مقابل فشارها، خاطرنشان كرد: كشور و ملت ایران الگویی برای ایستادگی و حركت در مسیر پیشرفت است.

رئیس جمهور پاكستان بر ادامه گفتگوها با جمهوری اسلامی ایران و نیز استمرار روابط دو جانبه و همكاری های منطقه ای تأكید كرد.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12941/B/13900425_0512941.jpg
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها