بازدید 5045

واکشن قذافي به اعلام گروه تماس ليبي

در اين پيام صوتي كه از طريق تلويزيون دولتي ليبي و براي حاميان معمر قذافي كه در منطقه زليتن در 150 كيلومتري شرق طرابلس، پايتخت اين كشور تجمع كرده بودند، پخش شد، ديكتاتور ليبي تاكيد كرد: هيچ كس وكيل و سخنگوي مردم ليبي نيست؛ حتي معمر قذافي.
کد خبر: ۱۷۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴ 16 July 2011
معمر قذافي در يك سخنراني تلويزيوني در واكنش به اقدام آمريكا و متحدانش در به رسميت شناختن مخالفان ليبيايي به عنوان دولت مشروع اين كشور گفت: اقدام گروه تماس در به رسميت شناختن به اصطلاح شوراي ملي انتقالي ليبي نمايانگر تصميم مردم كشور نيست.

به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري شينهوا، در اين پيام صوتي كه از طريق تلويزيون دولتي ليبي و براي حاميان معمر قذافي كه در منطقه زليتن در 150 كيلومتري شرق طرابلس، پايتخت اين كشور تجمع كرده بودند، پخش شد، ديكتاتور ليبي تاكيد كرد: هيچ كس وكيل و سخنگوي مردم ليبي نيست؛ حتي معمر قذافي.

وي تاكيد كرد كه به نبرد تا بيرون راندن نيروهاي ناتو از ليبي ادامه خواهد داد و خائنان بايد تسليم شده و يا همراه ناتو از كشور خارج شوند.

قذافي افزود: اين به رسميت شناختن‌ها را زيرپا بگذاريد، آنها را زير پا له كنيد، آنها بي‌ارزشند.

اجتماعات غربي‌ها ؛ اعتراف‌ها، بيانيه‌ها و سخنان آنان پست وبي ارزش است؛ آن را بر زمين بيندازيد و لگدمال كنيد.

نمايندگان كشورهاي عضو گروه تماس ليبي كه در استانبول گردهم آمده بودند ؛ روزجمعه بار ديگر بر كناره گيري قذافي از قدرت تاكيد كرده و با انتشار بيانيه پاياني نشست خود اعلام كردند كه شوراي ملي انتقالي متشكل از مخالفان قذافي را به عنوان دولت قانوني ليبي به رسميت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها