بازدید 7223

آخرين اخبار از نقل و انتقالات ليگ برتر

مسوولان مس سرچشمه در نظر دارند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که قرارداد آنها حداقل صدمیلیون زیر مبلغ سقف قرارداد سازمان لیگ باشد.
کد خبر: ۱۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶ 16 July 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ  سرمربي اسبق دورتموند مربي پرسپوليس شد
'رالف زومبيک' سرمربي اسبق تيم فوتبال دورتموند آلمان به توافق نهايي با مسوولان باشگاه پرسپوليس رسيد و از فصل آينده به عنوان دستيار 'حميد استيلي' در کادر فني اين تيم حضور خواهد داشت. 

حسين فركي سرمربي نفت تهران ماند
سرمربي فصل گذشته نفت تهران فصل آينده نيز هدايت اين تيم را برعهده خواهد داشت.
    
هيئت مديره باشگاه نفت تهران روز پنج‌شنبه به دستور محمد علي‌آبادي سرپرست وزارت نفت نشستي فوق العاده برگزار و حسين فرکي را براي فصل آينده نيز به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب کرد. 

علی دایی سرمربی راه آهن شد
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن انتخاب و معرفی شد.

هوری هم با مس سرچشمه توافق نکرد 
باشگاه مس سرچشمه نتوانسته برای فصل پیش رو دروازه‌بان جذب کند و همچنان در پی جذب یک دروازه‌بان مطمئن است. اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به علی حسنی صفت بود که گفته می‌شد به مس سرچشمه پیوسته است اما چند روز بعد خبر پیوستن حسن هوری و جدایی حسنی‌صفت منتشر شد. روز گذشته مسوولان مس سرچشمه خبر دادند که با حسن هوری نیز به توافق نرسیده‌اند و به دنبال یک گلر خوب ارزان هستند.

مس سرچشمه دنبال جذب حسینی و حقدوست 
مسوولان مس سرچشمه در نظر دارند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که قرارداد آنها حداقل صدمیلیون زیر مبلغ سقف قرارداد سازمان لیگ باشد. آنها البته بازیکنانی را می‌خواهند که برای مس سرچشمه موثر باشند. به همین جهت با حسین حسینی مدافع چپ و حقدوست هافبک دفاعی سایپا وارد مذاکره شده‌اند.

توافق فولاد با رودباریان 
فولاد خوزستان پس از جدایی میثاق معمارزاده از این تیم به دنبال جذب دروازه‌بانی ششدانگ و مطمئن بود و باز هم سراغ یک دروازه‌بان که سابقه بازی در پرسپولیس را داشته رفت. شنیده می‌شود مسوولان تیم فولاد خوزستان بعد از مذاکراتی که با حسن رودباریان داشته‌اند، با او به توافق رسیده‌اند و در انتظار امضا و ثبت قرارداد هستند.

رضایتنامه 200 میلیونی اشجاری 
باشگاه استیل‌آذین با سقوط به لیگ یک خیلی از بازیکنان را بلاتکلیف گذاشت. البته خیلی از این بازیکنان پیش از سقوط استیل‌آذین هم ساز جدایی را کوک کرده بودند.

حسن اشجاری یکی از همان بازیکنانی است که نیمه‌های فصل گذشته از پیوستن به استیل‌آذین پشیمان شده بود. شنیده می‌شود مسوولان سپاهان برای به خدمت گرفتن این بازیکن مبلغ 200 میلیون تومان بابت رضایتنامه به مسوولان استیل‌آذین داده‌اند. حالا دیگر باید اشجاری را سپاهانی تلقی کرد.

لیست مازاد شهرداری تبریز اعلام شد
شهرداری تبریز در فصل نقل و انتقالات پرتلاش ظاهر شد و موفق شد بازیکنان مورد نیاز سرمربی این تیم را تا حدود زیادی جذب کند. این باشگاه دیروز لیست بازیکنان مازاد خود را اعلام کرد که در این لیست نام‌های ابرقویی، محمدرضا طهماسبی، رسول علیزاده، محمد فهیمی، روح‌ا... بهرامی و سه بازیکن برزیلی
به چشم می‌خورد.

دو بازیکن با پاس تمدید کردند 
پاس همدان با حضور فراز کمالوند امیدهای فراوانی به صعود به لیگ برتر را در سر می‌پروراند. این باشگاه قصد ندارد بازیکنان جنجالی جذب کند و با بضاعت کمی که دارد سعی در حفظ بازیکنان موثر گذشته دارد. به همین دلیل هادی بلوری و مرتضی تبریزی را مجاب کرده تا قرارداد خود را به مدت 2 و 3 سال با این تیم
تمدید کنند.

محمدجواد زارعی هافبک جدید پاس همدان 
باشگاه پاس همدان مدت‌ها بود برای خط میانی به دنبال بازیکنی مطمئن بود.
پس از بررسی‌هایی که کمالوند انجام داده و بازیکنانی که برای تست در باشگاه پاس همدان حاضر شدند، قرار شده محمدجواد زارعی این فصل در پست هافبک برای همدانی‌ها بازی کند. این بازیکن فصل گذشته را در شهرداری یاسوج بازی می‌کرد و با قراردادی 2 ساله به پاس همدان پیوست.

روز شلوغ نقل و انتقالات فولاد
تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادشان را در این هیات ثبت کردند.
‌امین متوسل‌زاده بازیکن فصل گذشته راه‌آهن شهرری که مدت قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود با تیم فولاد خوزستان قرارداد یکساله بست. این بازیکن 19 تیرماه قراردادش را در هیات فوتبال استان ثبت کرد.

همچنین خیرا... ویسی‌آرا که فصل گذشته در تیم مقاومت تهران توپ می‌زد و پیش از آن نیز بازیکن تیم استقلال اهواز بود، با تیم فولاد خوزستان قرارداد سه ‌ساله‌ای بست و آن را در هیات فوتبال استان به ثبت رساند. عباس یحیی‌بیگی بازیکن فصل پیش همیاری اراک با سرخ‌پوشان اهوازی برای سه‌ فصل قرارداد منعقد کرد.

علیرضا سلیمی نیز که قراردادش با فولادی‌ها دو ساله بود و یک سال آن گذشته قرارداد خود را برای دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد. امید خورج نیز قرارداد خود را با این تیم دو سال دیگر تمدید کرد. بختیار رحمانی و رینالدو هم که قرارداد دو ساله داشتند و یک سال از آن باقی مانده است برای یک سال دیگر با فولاد تمدید کردند.

همچنین ‌جهانبخش داراب‌پور، کوروش بختیاری‌زاده و نعیم سعداوی به‌عنوان مربی با تیم فولاد خوزستان قرارداد یکساله بستند.

بازیکن تیم ملی کرواسی در مس سرچشمه آنتا زوراک قراردادش را امضا کرد
سنجری سرمربی مس سرچشمه قصد دارد مثل زمانی که در لیگ یک حضور داشتند، تیمش را بدون سر و صدا ببندد و با جذب بازیکنان مورد نیازش تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کند.

این تیم بعد از ثبت قرارداد چند بازیکن سابقش اقدام به جذب یک بازیکن از کشور کرواسی کرده است که ظاهراً قراردادش نیز ثبت شده است، آنتا زوراک بازیکن ملی‌پوش کرواسی است که قرار است برای مس کرمان به عنوان مدافع وسط بازی کند.

همچنین کادر فنی این تیم برای تقویت جناح چپ از تیم سایپا سیدحسین حسینی را نیز جذب کردند و به این ترتیب مس سرچشمه هم کم‌کم آماده رویارویی با حریفان لیگ برتری می‌شود. 


انصاري فر با سايپا دو ساله ثبت کرد
سرانجام پس از کش و قوسهاي فراوان کريم انصاري فر با سايپا به توافق نهائي رسيد و قرارداد دو ساله امضا کرد.
    
قرارداد کريم انصاري فر امروز در هيئت فوتبال ثبت شد و اين بازيکن فصل آينده را در سايپا توپ خواهد زد.

پيش از اين وي در روز پنج شنبه با باشگاه سايپا قرارداد داخلي بسته بود.

بسياري از تيم هاي داخلي از جمله آبي ها و قرمزهاي پايتخت به دنبال جذب وي بودند اما سرانجام اين سايپا بود که وي را به ماندن متقاعد کرد.

عبدي با تيم فوتبال راه آهن تمديد كرد
بهادر عبدي با حضور در باشگاه راه آهن و توافق با مسوولان اين تيم، قرارداد خود را براي دو سال ديگر تمديد کرد. 


عصرایران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر