بازدید 1660
برای شرکت در اجلاس حمایت از فلسطین صورت گرفت؛

دعوت لاریجانی از رییس مجلس نمایندگان نیجریه

کد خبر: ۱۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴ 15 July 2011
"حسین سبحانی نیا" عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دعوت نامه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران را به ' الهادی امینو تم بوال' رییس مجلس نمایندگان نیجریه برای شرکت در پنجمین دوره اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تقدیم کرد.

به گزارش ایرنا، پنجمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نهم و دهم مهرماه همزمان با سالگرد شهادت محمد الدوره در تهران برگزار می شود.

سبحانی نیا در دیدار روز پنجشنبه خود با رییس مجلس نمایندگان نیجریه علاوه بر تقدیم دعوتنامه لاریجانی بر گسترش همکاری های پارلمانی میان دو کشور تاکید کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعزامی به نیجریه اظهار داشت: از کشور های مختلفی برای شرکت در اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین دعوت شده است و امروز من دعوت نامه دکتر لاریجانی را تقدیم رییس مجلس نمایندگان نیجریه کرده ام.

سبحانی نیا که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است،افزود: این اجلاس به منظور بررسی موضوع فلسطین و نیز وضعیت اسفناک آن به منظور ارایه راه حل هایی جهت دست یافتن به حقوق حقه مردم این کشور و آرمان فلسطین تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: در دیدار با رییس مجلس نمایندگان نیجریه بر گسترش و توسعه روابط پارلمانی میان دو کشور و نقش روابط پارلمانی در توسعه و تعمیق همکاری های تهران - ابوجا تاکید شد.

سبحانی نیا به همراه علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه برای شرکت در چهاردهمین اجلاس وزیران امور خارجه گروه دی ۸ به نیجریه سفر کرده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل