بازدید 8534

توليد وانت‌نيسان متوقف مي‌شود

احمدي‌مقدم همچنين بر ايمن سازي خودروها از سوي کارخانجات جهت کاهش تلفات تاکيد کرد و گفت: وانت‌نيسان شركت زامياد بزودي متوقف خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱ 15 July 2011
فرمانده نيروي انتظامي گفت: کشف ماهواره و تجهيزات آن طي سه ماه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بيش از دو برابر رسيد.

به گزارش ايسنا سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در در آيين توديع فرمانده پيشين و معارفه فرمانده جديد انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينکه استفاده از ماهواره طبق قانون ممنوع است، افزود: در اين راستا با واردات و قاچاق آن و نيز با نصابان ماهواره نيز به شدت برخورد مي‌شود.

وي با ذکر اينکه با افرادي که ماهواره‌هاي آنها علني است، برخورد مي‌شود اظهار داشت: با توجه به اينکه استفاده از ماهواره خانواده‌ها را تحت تاثير قرار مي‌دهد از شهروندان مي خواهيم نسبت به جمع آوري آن‌ها با نيروي انتظامي همکاري داشته باشند.

وي گفت: با اجراي اين طرح ميزان بهره گيري از تجهيزات ماهواره اي در سطح کشور 15 درصد کاهش داشته است.

وي خاطرنشان کرد: طرح برخورد با بدحجابي و جمع آوري ماهواره موقتي نخواهد بود و استمرار خواهد داشت.

احمدي‌مقدم در خصوص طرح برخورد با بدحجابي نيز توضيح داد: اين طرح از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شد و همراهي مردم با اين طرح مثبت و اثر بخش بوده است و با توجه به اينکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستيم مردم اين امر را بيشتر رعايت خواهند کرد.

توليد وانت‌نيسان شركت زامياد بزودي متوقف خواهد شد

وي از کاهش 15 درصدي تلفات ناشي از تصادفات در سه ماه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال جاري ميزان مرگ و مير ناشي از تصادفات 900 نفر کاهش يافته است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: بايد تا پايان سال ميزان مرگ مير ناشي از تصادفات به زير 20 هزار نفر برسد.

احمدي‌مقدم همچنين بر ايمن سازي خودروها از سوي کارخانجات جهت کاهش تلفات تاکيد کرد و گفت: وانت‌نيسان شركت زامياد بزودي متوقف خواهد شد.

فرمانده ناجا در خصوص اعتبارات انسداد مرزي نيز اظهار داشت: براي اين امر اعتباري حدود 750 تا 800 ميليارد ريال اختصاص داده شده که اين ميزان طي سال گذشته از سوي دولت 100 درصد اختصاص يافته و اميدوار هستيم اين امر در سال جاري نيز محقق شود.

وي تصريح کرد: تا پايان برنامه پنجم توسعه در مرزها به وضعيت مطلوبي خواهيم رسيد.

احمدي مقدم با اشاره به اينکه از لحاظ کارهاي انجام شده در مرزهاي خراسان شمالي عقب هستيم اين در حاليست که امنيت در اين استان و مرزهاي آن بسيار خوب بوده است توضيح داد: بايد پيگيري کنيم تا اقدامات لازم از قبيل تجهيز ساخت، تکميل و نوسازي واحدها در مرزهاي استان انجام شود.

وي با ذکر اينکه اکنون دشمن براي ايجاد ناامني و نفاق در جامعه از ابزارهاي پيچيده تري استفاده مي کند خاطرنشان کرد: دشمن قوي است ولي توان مقابله با ما و اين مردم را ندارد.

فرمانده انتظامي ناجا تاکيد کرد: آگاهي، اطاعت از رهبري و تمسک به ولايت فقيه از شروط مهمي است که با وجود تمامي سختي ها وسنگ اندازي هاي دشمن مي توان با آن مقابله کرد.

وي تصريح کرد: ايران به رغم وجود تمامي تهديدها و فشارهاي موجود بر آن در شرايط مطلوبي امنيتي به سر مي برد و وضع امنيتي اين کشور نسبت به کشورهاي پيرامون آن و همچنين کشورهايي که ايران را تهديد مي کنند بسيار بهتر است.

احمدي مقدم توضيح داد: در حوزه فرماندهي نيروي انتظامي تصميم بر اين گرفته شد تا طي سه سال آينده تمامي زير ساخت هاي نيروي انتظامي خراسان شمالي به لحاظ فني و ساختماني تکميل شود.

به گزارش ايسنا، استاندار خراسان شمالي نيز در اين مراسم گفت: نيروي انتظامي از جمله نهادهاي بسيار موفق در اين استان بوده که نزد مردم به دليل ايجاد امنيت و آرامش محبوبيت فراواني داشته است.

ابوطالب شفقت خواستار کمک جهت ايجاد امکانات اوليه به خصوص در حوزه استقرار، در مرزهاي اين استان شد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم از زحمات سردار ابوالقاسم اسفندياري فرمانده نيروي انتظامي خراسان شمالي تقدير و سرهنگ امام وردي محمدي به اين سمت منصوب شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر