بازدید 3990
آقامیر:

بوستان آزادگان پذیرای یک میلیون بازدید کننده !

سید محمد اقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت:همزمان با نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت حجة ابن الحسن المهدی (عج) میزبان یک میلیون بازدید کننده دربوستان بزرگ آزادگان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۷۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۶ 15 July 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ  سید محمد آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: با برگزاری جشنواره بزرگ شعبانیه نشان دادیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اعیاد و جشن ها نیز برنامه ریزی های مدونی دارد.

آقامیردر ادامه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) به نشاط و شادابی اشاره فرمودند و افزود: ایشان بارها درخصوص نشاط و شادمانی سخنرانی کرده اند و برگزاری چنین جشنواره ای درحقیقت بستر سازی برای این نشاط اجتماعی است و این جشنواره می تواند الگویی مناسب برای  تمام کشور باشد .

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین درباره برنامه های اعیاد شعبانیه گفت:بزرگترین بوستان پایتخت، بوستان آزادگان در روزهای پنج شنبه ،جمعه،شنبه و یک شنبه میزبان بازدیدکنندگان جشنواره بزرگ شعبانیه خواهد بود ،ضمن اینکه در شب میلاد حضرت مهدی (عج) تا زمان اذان صبح ویژه برنامه خواهیم داشت وهماهنگی های لازم جهت پذیرایی از یک ممیلیون بازدید کننده از این جشنواره نیز به عمل آمده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار