بازدید 1813

راه‌اندازي آزمايشگاه هاي پليس فتا

کد خبر: ۱۷۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۵ 15 July 2011
فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی آزمایشگاه های پلیس فتا تا پایان سالجاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می دهد 85 درصد زندانیان درگیر مواد مخدر بوده‌اند.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گلستان افزود: این آزمایشگاه ها به منظور کشف جرم راه اندازی می شوند و با ایجاد آنها پیشرفت قابل توجهی در این حیطه خواهیم داشت.

وی در خصوص جرایم اینترنتی، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر جرایم اینترنتی در کشور وسعت زیادی ندارد.

رئیس پلیس کشور در بخش دیگری به مسئله حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: این بحث یکی از چالش های پیش روی ما است و در این زمینه مبادله اطلاعات به خوبی صورت گرفته و مردم با حقوق خود آشنایی پیدا کرده اند و بخوبی از آن دفاع می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه افزود: در این راستا دستورالعمل جامعی تهیه و ارسال شده است.

سردار احمدی مقدم یادآور شد: نصب سیستم مانیتورینگ تفکیک متهمان نیز صورت گرفته و بارزرسی های زیادی نیز از بازداشتگاهها انجام شده است.

85 درصد زندانیان درگیر مواد مخدر بوده اند

وی در خصوص بحث زندانیان نیز گفت: حدود نیمی از زندانیان سراسر کشور به جرم مواد مخدر دستگیر شده اند و بررسی ها نشان می دهد 85 درصد زندانیان نیز درگیر مواد مخدر بوده اند.

سردار احمدی مقدم در ادامه به طرح جمع آوری تجهیزات گیرنده ماهواره اشاره کرد و اظهارداشت: رویکرد اصلی ما در اجرای این طرح برخورد با نصابان و فروشندگان ماهواره است که لازم است در این راستا فرهنگ سازی شود چرا که بنیان بسیاری از خانواده به خاطر این عمل مخرب سست و ویران می شود.
 
در این مراسم از خدمات سردار حمید عطایی تقدیر و سرهنگ پاسدار سید محمود میرفیضی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل