بازدید 1600

85 درصد زندانيان درگير مواد مخدرند

کد خبر: ۱۷۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۷ 15 July 2011
فرمانده ناجا از كاهش تلفات حوادث جاده‌اي كشور در حوزه تصادفات در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم اجراي قوانين جديد راهنمايي و رانندگي و توجه بيشتر مردم به قوانين و مقررات را به عنوان دو عامل مهم در تحقق اين امر دانست و گفت: شمار تلفات انساني ناشي از تصادفات جاده‌اي در سه ماهه نخست سالجاري حدود 900 تن كمتر از مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

وي كاهش حدود 900 نفري تلفات انساني ناشي از تصادفات را به عنوان يك ركورد بزرگ در كشور قلمداد كرد و ابراز اميدواري كرد اين روند با همراهي و همكاري مردم تا پايان سال استمرار داشته باشد.

فرمانده ناجا از راه‌اندازي آزمايشگاه‌هاي پليس فتا تا پايان سالجاري در سراسر كشور خبرداد و اظهاركرد: اين آزمايشگاه‌ها به منظور كشف جرم راه‌اندازي مي‌شوند و با راه‌اندازي آنها پيشرفت قابل توجهي در اين حيطه خواهيم داشت.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه در حال حاضر جرايم اينترنتي در كشور وسعت زيادي ندارد، به مسئله حقوق شهروندي اشاره كرد و گفت: اين بحث يكي از چالش‌هاي پيش روي ماست و در اين زمينه مبادله اطلاعات به خوبي صورت گرفته و

مردم با حقوق خود آشنايي پيدا كرده‌اند و به خوبي از آن دفاع مي‌كنند.

فرمانده ناجا تصريح كرد: حدود نيمي از زندانيان سراسر كشور به جرم موادمخدر دستگير شده‌اند و بررسي‌ها نشان مي‌دهد 85 درصد زندانيان نيز درگير موادمخدر بوده‌اند.

وي در پايان به طرح جمع آوري تجهيزات گيرنده ماهواره اشاره كرد و گفت: رويكرد اصلي ما در اجراي اين طرح برخورد با نصابان و فروشندگان دريافت از ماهواره است كه لازم است در اين راستا فرهنگ‌سازي شود چرا كه بنيان بسياري از خانواده‌ها به خاطر اين عامل مخرب، سست و ويران مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار