بازدید 4153
نماینده اردبیل:

راه‌اندازي دوباره نساجي سبلان، نمونه ای برای دیگر واحدهاست

کارخانه پارچه‌بافي سبلان، پس از نزدیک به دو سال تعطيلي، دوباره توسط سرمايه‌گذاري بانك تجارت آغاز كرد كه هم اکنون به روز‌ترين تكنولوژي نساجي دنيا را دارد و محصولات آن را نيز مي‌توان به بیرون از كشور صادر كرد.
کد خبر: ۱۷۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹ 14 July 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ كارخانه پارچه‌بافي سبلان، كه از هفته گذشته، كار خود را آغاز كرده است، مي‌تواند نقطه شروع دوباره‌اي براي دولت باشد تا با در نظر گرفتن بسته‌هاي توليدي براي واحدهاي صنعتي و رسيدگي به مشكلات، ديگر واحدهاي توليدي نیز اميدوار باشند تا پس از بازسازي و بهره گیری از تجهيزات روز، دوباره روي پاي خود بايستند.

جواد صبور، نماينده مردم اردبيل، نير و نمين با اعلام اين مطلب گفت: كارخانه پارچه‌بافي سبلان پس از نزدیک دو سال تعطيلي، دوباره توسط سرمايه‌گذاري بانك تجارت آغاز كرد كه هم اکنون به روز‌ترين تكنولوژي نساجي دنيا را دارد و محصولات آن را نيز مي‌توان به بیرون از كشور صادر كرد.

وي در ادامه افزود: اين كارخانه در زمينه ايجاد اشتغال استان هم مي‌تواند تحول بزرگی را پدید آورد، چراكه ظرفيت ايجاد كار براي پنج هزار نفر به ‌صورت مستقيم را دارد. عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: البته اين در حالي است كه بتوان بازاريابي مناسبي براي محصولات اين كارخانه انجام داد.

صبور گفت: هم اکنون اين كارخانه فعاليت خود را با تعداد صد نفر نيروي كار، آغاز كرده است و با توجه به نيروي انساني خوبي كه در اردبيل هست، اين كارخانه مي‌تواند به يكي از بهترين كارخانه‌هاي نساجي كشور تبديل شود.

تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس تابناک بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل