بازدید 4146
پروین مشاور یک میلیارد تومانی بانک صادرات!

ادعای جالب سایت هواداران شاهین

وبسایت هوادران شاهین بوشهر ادعا کرد پروین یک سوم از پولی که بانک صادرات به شاهین داده ، را گرفته است!
کد خبر: ۱۷۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹ 14 July 2011
علی پروین که به تازگی مشاور فنی هیات مدیره تیم بوشهری شده و پس از انتشار این خبر در رسانه ها ، اقدام به تکذیبش کرده اما هم پسرش در این تیم بازی می کند و هم اینکه دوستان سلطان در حوالی این تیم به وفور به چشم می خورند و البته خود پروین هم در محافل خودمانی تائید کرده که به تیم بوشهری مشاوره می دهد.


 اما نکته جالب در این باره ، مطلبی است که سایت هواداران شاهین بوشهر که به نظر می رسد ارتباط خوبی هم با مسئولان جدید تیم دارد ، در این باره نوشته است:«مجمع عمومی بانک صادرات در محل هتل المپیک برگزار می شود. در این نشست قرار است تحت بند سایر موارد بحث حمایت مالی از شاهین بوشهر مطرح و در خصوص آن تعیین تکلیف گردد. بانک صادرات تا کنون سه میلیارد تومان به شاهین بوشهر پرداخت کرده که دو میلیارد آن در فصل نقل و انتقالات به بازیکنان داده شده است و یک میلیارد آن به حساب علی پروین واریز گردیده تا نقش مشاور عالی هیئت مدیره را ایفا کند!

این در حالی است که وی پس از مطرح شدن بحث مشاوره اش در رسانه ها به شدت به تکذیب این خبر پرداخت! او حتی در محفلی خصوصی اعلام کرده که از همان ابتدا قرار نبود این موضوع رسانه ای شود اما سایت باشگاه شاهین بوشهر خبر آن را منتشر کرد. خبری که اگر رسمیت می یافت برای پرداخت مالیاتش باید تدبیری اندیشیده می شد. پرونده مالیاتی علی پروین مدتهاست باز مانده و او نمی خواهد مورد جدیدی به آن بیافزاید.»

این ادعا اگرچه قطعا از سوی مسئولان باشگاه تکذیب می شود اما در نوع خود جالب است و می تواند موجی جدید بر سر قیمت های فوتبالی به راه بیاندازد و اگر صحت داشته باشد مشخص خواهد شد هنوز هم علی پروین گران ترین برند فوتبال ایران است.

پروین قبل از عید به خبرآنلاین گفته بود چنانچه یک پول بزرگ از فوتبال در بیاورد ، برای همیشه آن را کنار می گذارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر