بازدید 2847

آماده‌باش پلیس برای سفرهای تابستانی

پلیس برنامه ریزی ویژه ای برای دور دوم سفرهای تابستانی انجام داده است و از روز پنجشنبه نیروهای خود را در سراسر کشور به حالت آماده باش درآورده است. همچنین تمهیدات لازم در شهرهای مسافرپذیر و بین راهی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۷۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸ 14 July 2011
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور از آماده باش پلیس برای کنترل و نظارت بر تردد مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: مسافرانی که قصد سفر به استانهای شمالی را دارند، باید دو برابر زمان عادی را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

سرهنگ محسن مهرایی در گفت وگو با مهر با بیان اینکه پیش بینی می کنیم در تعطیلات اخیر با افزایش حجم سفرها روبه رو شویم، اظهار داشت: پلیس برنامه ریزی ویژه ای برای دور دوم سفرهای تابستانی انجام داده و از روز پنجشنبه نیروهای خود را در سراسر کشور به حالت آماده باش درآورده است. همچنین تمهیدات لازم در شهرهای مسافرپذیر و بین راهی در نظر گرفته شده است.

وی خواستار توزیع سفر از سوی هموطنان شد و افزود: متاسفانه در تعطیلات مسافران تنها به چند استان شمالی، خراسان رضوی و قم سفر می کنند. مسافران باید توزیع سفر را رعایت کنند تا در راهبندان های چند ساعته گرفتار نشوند.

رئیس پلیس ترافیک شهری با تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای سفر گفت: در تعطیلات اخیر مسافران برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا در ترافیک گرفتار نشوند. مسافرانی که می خواهند به استان های شمالی سفر کنند، باید دو برابر زمان عادی برای سفر زمان در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان در شهر قم، اظهار داشت: در شهر قم، جمکران و جاده های اطراف محدودیت ترافیکی اجرا شده و خودروهای سنگین حق تردد در این مسیرها را ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار