بازدید 5952

پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در تيررس توپخانه سپاه

کد خبر: ۱۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳ 14 July 2011
سردار ابوالقاسم فروتن، معاون فرمانده نيروي زميني سپاه گفت: در حوزه بازدارندگي همان‌طور كه فرماندهي كل قوا فرمودند كه دستمان بايد روي ماشه باشد، طبيعي است كه مجموعه توپخانه نيروي زميني سپاه آماده مقابله با پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در منطقه است.

سردار فروتن در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، با اشاره به تهديدات دشمنان عليه ايران گفت: زماني كه دشمنان به يك ملت چنگ و دندان نشان مي‌دهند در حالي كه آن ملت در جغرافياي سياسي خود زندگي آرامي را تدارك مي‌بيند، ما وظيفه دفاع را داريم.

وي افزود: زماني كه تهديدات در حوزه رواني باشد، در حوزه رواني جواب دشمن را مي‌دهيم و زماني هم كه تهديدات در حوزه عمل باشد آنها خواهند ديد كه چه قابليت‌هايي در مجموعه سپاه و به خصوص نيروي زميني وجود دارد و همان طور كه عراق در جنگ تحميلي از ايران ضربه خورد، آمريكا هم در صورت مقابله با ايران آينده عراق را خواهد داشت، زيرا سپاه قابليت‌ها و دانش بالاتر و تجربه بيشتري نسبت به گذشته دارد.

فروتن ادامه داد: اگر ما در دوران دفاع مقدس براي تهيه يك سلاح محدود مشكل داشتيم، ولي الان جزو صادر كنندگان تجهيزات نظامي هستيم و در صورت تهديد از تمام توان نظامي و دفاعي خود استفاده مي‌كنيم و با اقتدار مقابل متجاوزان مي‌ايستيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار