بازدید 2664

مرد باش و در آرسنال بمان !

جک ویلشر ، ستاره جوان تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد فابرگاس باید مثل یک مرد در آرسنال بماند.
کد خبر: ۱۷۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶ 13 July 2011
گویا قضیه انتقال سسک فابرگاس به بارسلونا به این آسانی ها پایان نخواهد پذیرفت. در حالیکه آبی و اناری پوشان بارسا در فکر ارائه سومین پیشنهاد خود به این باشگاه لندنی هستند، ونگر سرمربی آرسنال اعلام کرده که به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن هافبک اسپانیایی تیمش نیست. جک ویلشر ستاره جوان تیم ملی انگلستان و باشگاه آرسنال نیز در اظهار نظری جالب خطاب به فابرگاس گفته است که او باید مثل یک مرد در این تیم انگلیسی باقی بماند و آرسنال را بسوی موفقیت هدایت کند.

وفاداری بخش مهمی از فوتبال است

وفاداری بخش مهمی از فوتبال است. اینجاست که مشخص می شود تو یک مرد واقعی هستی یا نه. فقط بازیکنان کمی بوده اند که همیشه به آرسنال وفادار مانده اند و اگر خیلی خوشبین هم باشیم شاید در آینده هم تنها بتوان تعداد اندکی از این بازیکنان را پیدا کرد. اگر انسان وفاداری باشی یعنی یک مرد واقعی هستی. سسک سال گذشته با ماندن در آرسنال این را ثابت کرد و امیدوارم این اتفاق امسال هم بیفتد.

بازیکنان بزرگ باید حفظ شوند

ما تیم خوبی داریم اما باید تلاشمان را برای حفظ بازیکنان بزرگمان به خرج دهیم. به تاتنهام نگاه کنید. آنها هم در حال نبرد برای حفظ لوکا مودریچ هستند. این موضوع برای همه تیمها یکسان است. اگر می خواهی به موفقیت دست پیدا کنی باید بازیکنان بزرگ را در تیمت حفظ کنی. فان پرسی می گفت با رفتن فابرگاس تیم دچار افت خواهد شد. من هم همین عقیده را دارم. او یک بازیکن کلیدی برای ما به حساب می آید.

امیدوارم سسک اینجا بماند

مایه تاسف است اگر او را از دست بدهیم اما من هنوز هم به ماندن فابرگاس در لندن امیدوارم. اگر سران باشگاه از ما انتظار جام دارند باید هر طور شده جلوی انتقال فابرگاس و سمیر نصری را بگیرند. این حداقل کاری است که آنها می توانند انجام دهند. سال پیش همه چیز را در دقیقه پایانی بازی با بیرمنگهام در فینال کارلینگ کاپ از دست دادیم ولی امسال نباید اجازه بدهیم که این اتفاقات بیفتد (آرسنال در این بازی دو بر یک مغلوب شد).  فابرگاس و نصری باید در این تیم بمانند و با تجربیاتشان تیم را به سوی قهرمانی هدایت کنند. این حداقل چیزی است که هواداران از ما انتظار دارند.

دیلی میل/ 13 جولای---شفاف
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان