بازدید 19180

وقتی که دفاع مقدس هم ممکن است خیانت باشد!

آیا مدافعین پذیرش قطعنامه در آن زمان را نمی شناسید؟/آیا به راستی نان به نرخ روزخورهایی که در آن ایام به دلیل نهی حضرت امام جرأت شماتت مسئولین نظام را نداشتند، امروز آن ایام را جبران می کنند؟/اگر این از سر غفلت نبوده، بی تردید دسیسه ای برای زیر سوال بردن دفاع مقدس/مکمل همان سخنانی است که توسط دیگرانی در سال های اخیر همه گذشته 24 ساله انقلاب را زیر سوال بردند برای آنکه خودشان را اثبات کنند.
کد خبر: ۱۷۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۵ 13 July 2011
هفته نامه «پنجره» در شماره اخیر خود و در آستانه سالگرد پذیرش قطعنامه 598 پرسشی را به نظرسنجی گذاشت که بسیار مشکوک به نظر می رسد، برای همین، ابعاد طرح چنین پرسش ها و شبهاتی در ذهن جامعه و افکار عمومی مطمئنا باید به جد واکاوی شود.

به گزارش «تابناک»، این نشریه در این نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است در پاسخ به پرسش «عملکرد برخی مسئولین را که منجر به امضای قطعنامه 598 شد چگونه ارزیابی می کنید؟»، یکی از گزینه های زیر را برگزینند.

1 ـ رضایت بخش
 2 – همراه با کم کاری
   3 ـ خائنانه


و اما پرسش ها و نکاتی که درباره اشتباهات ـ انشاءالله سهوی ـ این نظرسنجی باید یادآور شد:

  • به راستی پاسخ های طراحی شده برای این نظرسنجی چه ذهنیتی را به  نسل امروز که در شرایط آن روز کشور نبوده اند، القا می کند؟
  • برادران! آیا کینه توزی با یک نفر در این کشور مجوزی برای زیر سوال بردن همه زحمات و افتخارات گذشته امام و شهدا و رزمندگان است.
  • مسئولین کشور که در آن زمان قطعنامه را پذیرفتند چه کسانی بوده اند؟ فرمانده کل قوا چه کسی بوده است؟ رییس جمهور و رییس شورای عالی دفاع چه کسی بود؟
  • مگر جز این بود که  پذیرش قطعنامه را طی دو اطلاعیه رسمی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری که در آن زمان رییس جمهور بودند اعلام کردند؟
  • آیا شما نمی دانید که قطعنامه 598 زمانی در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد که جمهوری اسلامی پس از عملیات کربلای 5 بزرگترین ضربات نظامی را بر پیکره ارتش متجاوز بعث وارد کرده بود؟
  • آیا نمی دانید همه محورهایی که سال ها سازمان های بین المللی از طرح آنها در قطعنامه ها ی خود خودداری می کردند در این قطعنامه گنجانیده شد؟ حضرت ایت الله خامنه ای در تاریخ 31/4/1367 یعنی چند روز پس از پذیرش قطعنامه در خطبه های نماز جمعه تهران فرمودند : شجاعت رهبری انقلاب در پذیرش قطعنامه 598 از شجاعت در جنگ بالاتر بود .
  • به راستی تنظیم چنین پاسخ هایی خطاب به کیست؟ «همراه با کم کاری» یعنی نیروهای مسلح و بسیجی های فداکار و رزمنده کم کاری کردند یا قاعدینی که در آن زمان غایب صحنه ها ی جنگ بودند و امروز خود را وارث انقلاب و دفاع مقدس می دانند؟
  • «خائنانه» یعنی چه؟ چه کسانی خیانت کردند؟ آیا مدافعین پذیرش قطعنامه در آن زمان را نمی شناسید؟ پس چگونه به خود اجازه می دهید یک تصمیم تاریخی و حکیمانه را که مقام معظم رهبری در همان خطبه می فرمایند: «مسأله قبول قطعنامه یکی از پدیده های بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی است» را خیانت آمیزجلوه می دهید؟ آیا اصولا قرار دادن چنین گزینه ای در پاسخ ها، خود خیانتی به تاریخ افتخارآفرین دفاع مقدس نیست؟
  • برادران شما را به خواندن دوباره پیام امام راحل در مورد پذیرش قطعنامه توصیه می کنیم. چند سطر از آن پیام تاریخی را ببینند که فرمودند: «گمان نکنید که من در جریان کار جنگ و مسئولان آن نیستم. مسئولین مورد اعتماد من می باشند. آنها را از این تصمیمی که گرفته اند، شماتت نکنید که برای آنها نیز چنین پیشنهادی سخت و ناگوار بوده است».
  • آیا به راستی نان به نرخ روزخورهایی که در آن ایام به دلیل نهی حضرت امام جرأت شماتت مسئولین نظام را نداشتند، امروز آن ایام را جبران می کنند؟
به هر حال برادران و دوستان عزیز!  اگر این نظر سنجی از سر غفلت نبوده، بی تردید دسیسه ای برای زیر سوال بردن دفاع مقدس و آن قطعه درخشان و طلایی تاریخ انقلاب و ایران است که البته مکمل همان سخنانی است که توسط دیگرانی در سال های اخیر همه گذشته 24 ساله انقلاب را زیر سوال بردند برای آنکه خودشان را اثبات کنند.

برادران! مراقب باشید به کجا می روید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
درود خدا بر روان پاک شهداء گرانقدر جنگ تحمیلی که به دور از هرگونه حاشیه عزت و عظمت ایران و ایرانی را برای همیشه تاریخ حفظ نمودند .
روح همه شهیدان جنگ تحمیلی که با خون خود ایران را برای ایرانی باقی گذاشتند شاد! اما ما چه کردیم؟
ولشون کن بابا . اینه شه مشت آدما تازه با دوران رسیده هستن که فک میکنن عاشق امام و شهدان. مطمئنیم حتی از صدای گلوله هم میترسن
از اون بدتر رفتار و صحبتهاي بعضي از اين مدعيان تازه به دوران رسيده در رابطه با چرايي ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر مي باشد !!

انگار كه خرمشهر منطقه صفر مرزي بود و اصلا هم هزاران كيلومتر از خاك ايران در اشغال عراق نبود !
خدا به راه راست هدايتشان كند
باسلام
اينهايي كه امروزاين حرفهاراميزنند ان روزكجابوده اند
یاد همه شهدا گرامی باد.
پنجره از چشمم افتاد
کجایند مردان بی ادعا
متاسفانه اين روزها به اينگونه افراد و طرفداران اين افكار بهاي بيشتري داده مي شود،مردان مرد دفاع مقدس در حاشيه قرار گرفتن. افسوس
سلام بر سرورشهيدان و سلام بر شهيداني كه سرور شهيدان را الگوي خود قراردادن و اسلام و ايران را براي همه ما به ارث گذاشتن و ما برخوان نعمت شهيدان نشسته ايم
درورد خداوند بر روان پاك شهدا
هماناني هستند كه اگر بچه شان از خانه وارد كوچه شود پا برهنه بدنبال فرزندشان مي دوند واز قلب مادري كه پاره تنش را به قلب خطر مي فرستاد خبر نداشتن
با درود به روان یاک شهدا و امام شهدا تمامی کسانیکه امروز قطعنامه را زیر سوال میبرند ان زمان هم جنگ و جبهه را به زیر سوال میبردند
برای لج و لجبازی این افراد حاضرند نه تنها افراد ارزشمند ما مثل امام و رهبر رو زیر سوال ببرند بلکه خود ارزش ها رو هم.
مناظره انتخابات 88 همه انقلاب و جنگ را زیر سوال برد من بعنوان بسیجی و آزاده دلم بدرد آمد و نامردمی کسانی که فقط قدرت را می خواستند و الان هم برای بقای قدرتشان چه کارهایی میکنند
این افراد خلف همان افرادی هستند که در صدر اسلام وقتی امام مجتبی (ع) صلح را پذیرفتند (هر چند تلخ بود) به ایشان اعتراض کردند و امام را مذل المومنین خواندند. اگر کسی به حقانیت راه و رهبر خود اعتقاد داشته باشد در برابر نظر امام اجتهاد نمی کند و بدون اما و اگر در جنگ و صلح کنار امام می ماند.
با سلام
بنده از افرادی هستم که به مدت 48 ماه در زمان جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل شرکت داشتم به خدا قسم این افراد تازه به دوران رسیده بیشترانها حتی پشت جبهه هم نیامده اند تا بدانند رزمندگان دلایر ما چه شجاعتهائی داشته اند حال بیرون گود نشسته اند و دارن برای خودشون نظر سنجی می دهند اول خودشون را اصلاح کنند بعد درمورد جنگ تحمیلی نظر خواهی کنند
انقلابيون بعدازسال 1367 لطفا"درموردپذيرش قطعنامه پيام تاريخي امام(ره)را مطالعه نمايند.براي خارج نشدن از مسيرانقلاب بيشتر وصيت نامه امام(ره) رامطالعه كنيد تاشرمنده امت شهيدپرورنشويد.باتشكر
با سلام داعیه های امروز که بعضا نه سن شان اقتضای حضور در مناطق جنگی را دارا هستند ونه اگر سنی از آنها گذشته ودارای شرایط حضور در جنگ را داشتند اصلا حضوری نداشتند وتماشاچی هم به حساب نمی آمدند که امروز بدنبال نظر خواهی باشندواز طرفی از این جماعت پرسیده شود آثاری برجسم وروح روان آنها آیا از جنگ چیزی مستند باقی مانده آیا شهدایی ویا جانبازانی تقدیم این نظام وانتقلاب کرده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان