بازدید 2221

بازخواست عاملان حادثه نفت‌شهر چه شد؟

کد خبر: ۱۷۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸ 13 July 2011
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که یک سال از وقوع حادثه در میدان مشترک نفت‌شهر می‌گذرد، از عملکرد مسئولان وزارت نفت در برخورد با عاملان اصلی وقوع این حادثه انتقاد کرد.

به گزارش خانه ملت، "عبدالله کعبی" تصریح کرد: با توجه به این که حدود یک سال از زمان وقوع حادثه آتش‌سوزی در میدان مشترک نفت‌شهر می‌گذرد، برخورد مناسبی با عاملان اصلی این حادثه نشده است و آنها به جزای اشتباه خود نرسیده‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در راستای مهار آتش چاه ۲۴ میدان نفت‌شهر در دنیا مثال‌زدنی بود و آنها توانستند توانایی خود را در زمینه مهار آتش به جهانیان ثابت کنند.

وی یادآور شد: زمان وقوع حادثه در میدان نفت‌شهر بسیاری از مسئولان نفتی کشورهای غربی به این امید بودند که با توجه به تحریم‌ها علیه ایران و عدم کمک‌رسانی به ایران برای مهار این آتش جایگاه شرکت ملی حفاری ایران در دنیا متزلزل شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که تنها تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌های نفتی در دنیا توانایی مهار حادثه‌های بزرگ و پیچیده فوران نفت و گاز را دارند، تصریح کرد: کارکنان شرکت ملی حفاری با مهار حادثه میدان نفت‌شهر نشان دادند که یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه مهار آتش در میدان‌های نفتی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان