بازدید 1432

افزايش غيرمنتظره کسري تجاري انگليس

صرف نظر از قیمت نفت و دیگر کالاهایی که نوسان نامنظم قیمت دارند، حجم کالاهای صادراتی در ماه مه یک و نه دهم و حجم کالاهای وارداتی شش درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۱۷۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸ 13 July 2011
 افزایش کسری تجاری انگلیس هشدار اقتصاددانان را درباره احتیاط در حذف اقدامات حمایتی دولت برانگیخته است.
 
 به نوشته شماره امروز روزنامه فایننشال تایمز در اینترنت: ارقام رسمی که روز سه شنبه منتشر شد حاکی از افزایش غیرمنتظره کسری تجاری انگلیس در زمینه کالا در ماه مه در مقایسه با اوریل است چون ارزش واردات سریعتر از ارزش صادرات افزایش یافت.

بدین ترتیب به گفته کارشناسان حرکت به سمت بهبود اقتصادی متکی بر صادرات روندی طولانی خواهد بود.

صرف نظر از قیمت نفت و دیگر کالاهایی که نوسان نامنظم قیمت دارند، حجم کالاهای صادراتی در ماه مه یک و نه دهم و حجم کالاهای وارداتی شش درصد افزایش داشت.
 
جرج بوکلی اقتصاد دان دویچه بانک خاطر نشان کرد این افزایش واردات بزرگترین افزایش ماهانه در بیش از پنج سال بود. طبق ارقام موجود، میزان افت تجارت کالا در ماه مه در انگلیس هشت و نیم میلیارد پوند بود که به مراتب بیش از متوسط پیش بینی شده هفت میلیارد و سیصد میلیون پوندی بود.

کسری تجاری انگلیس در ماه اوریل هفت میلیارد و ششصد میلیون پوند بود.

کولین الیس اقتصاد دان برجسته انجمن سرمایه گذاری انگلیس این مسئله را حاکی از ان می داند که انگلیس به این زودی ها قرار نیست به یک اقتصاد متکی بر تجارت تبدیل شود و این امر به نوبه خود بدین معنی است که سیاست گذاران باید درباره حذف زودهنگام اقدامات حمایتی شان محتاط باشند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی