بازدید 5262

مهارت موتورسواری دزد جسور

«مهارت زیادی در موتورسواری دارم به‌خاطر همین با پرسه زدن در بازار تهران و خیابان اطرافش وقتی می‌دیدم رهگذران در ساعات شلوغ بازار به کیف و موبایلشان بی‌اعتنا هستند آنان را تعقیب کرده و با قاپیدن کیف و موبایل پا به فرار می‌گذاشتم و بعد از ساعتی باز به همان محدوده بازمی‌گشتم».
کد خبر: ۱۷۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳ 13 July 2011
وطن امروز: موتورسوار حرفه‌ای به تنهایی با پرسه‌زنی در اطراف بازار تهران به کیف‌قاپی دست می‌زد. این پسر 22 ساله به اندازه‌ای جسور بود که با وجود اطلاع از شناسایی شدن از سوی مغازه‌داران بارها در یک خیابان سرقت می‌کرد.

ساعت یک ظهر 13 تیرماه سال‌جاری، چند مغازه‌دار در نزدیکی میدان اعدام با پلیس تماس گرفتند و ادعا کردند جوان موتورسواری در کمتر از 2 ساعت بارها کیف‌قاپی کرده و چون مهارت خاصی در موتورسواری دارد آنان نتوانستند این دزد را دستگیر کنند.

با این گزارش، تیمی از اداره 18 پلیس آگاهی تهران خود را به خیابان موسوی رساندند و با راهنمایی‌های مغازه‌داران به کمین نشستند تا دزد حرفه‌ای باز به شکار برود.

دقایقی نگذشته بود که جوان موتورسوار به خیابان مولوی بازگشت و هنوز اقدامی برای فرار نکرده بود که در حلقه محاصره پلیس افتاد.

دزد تک‌رو که «مهدی» نام دارد ابتدا خود را بی‌گناه نشان داد اما بازرسی بدنی و به دست آوردن گوشی سرقتی و چاقو کافی بود تا وی با دستور دادیار هاشمیان از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شود.

وقتی کارآگاهان با بازرسی از خانه مهدی 13 کیف، 5 گوشی موبایل، 4 قمه و چاقو کشف کردند این پسر شرور باز سکوت کرد تا اینکه یکی از مالباخته‌ها با شماره پلاک موتور این دزد حرفه‌ای به پلیس آگاهی رفت و با دیدن مهدی وی را کاملا شناخت. مهدی ابتدا ادعا کرد که در مغازه پدری‌اش و با برادران خود کار می‌کند و هیچ سرقتی انجام نداده است اما وقتی خود را در برابر مالباخته‌اش دید چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

وی گفت: «مهارت زیادی در موتورسواری دارم به‌خاطر همین با پرسه زدن در بازار تهران و خیابان اطرافش وقتی می‌دیدم رهگذران در ساعات شلوغ بازار به کیف و موبایلشان بی‌اعتنا هستند آنان را تعقیب کرده و با قاپیدن کیف و موبایل پا به فرار می‌گذاشتم و بعد از ساعتی باز به همان محدوده بازمی‌گشتم».

با توجه به گسترده بودن کیف‌قاپی‌های این موتورسوار تک‌رو در محدوده بازار تهران کسانی که در دام وی گرفتار شده‌اند می‌توانند با شماره 51055518 تماس بگیرند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی