بازدید 7414

تصادف خونین، داماد را به کام مرگ کشاند

زن و شوهر جوان قرار بوده يك روز بعد ازدواج كنند و براي تحويل كارت عروسي به اقوام خود قصد سفر به شهرستان لطف‌آباد را داشتند كه در ميانه راه دچار حادثه شده‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۴ 13 July 2011
جام جم: عروس و داماد جوان در جريان سانحه تصادف با يك خودروي يدك‌كش، در جاده در‌گز ـ لطف‌آباد در استان خراسان‌رضوي دچار حادثه شدند و داماد جوان همراه مرد راننده در دم جان باختند.

عصر روز دوشنبه ـ 20 تيرماه ـ مردي با پليس 110 در‌گز تماس گرفت و از وقوع يك حادثه تصادف رانندگي خبر داد.در پي اين تماس، ماموران انتظامي و امدادگران اورژانس با حضور در محل حادثه مشاهده كردند، يك خودروي ال‌90 با يك خودروي يدك‌كش برخورد كرده و يك زن و 2 مرد جوان در اين تصادف زخمي شده‌اند.

به اين ترتيب افراد زخمي به بيمارستان انتقال يافتند اما با وجود تلاش پزشكان هر دو مرد زخمي به علت شدت جراحات جان باختند و زن جوان نيز به كما رفت. با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه و آغاز تحقيقات مشخص شد يكي از مردان كشته شده، شوهر زن مصدوم است.

در مرحله بعدي معلوم شد، زن و شوهر جوان قرار بوده يك روز بعد ازدواج كنند و براي تحويل كارت عروسي به اقوام خود قصد سفر به شهرستان لطف‌آباد را داشتند كه در ميانه راه دچار حادثه شده‌اند.

سرهنگ مهدوي، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي درگز با اشاره به اين تصادف گفت: با حضور كارشناسان راهنمايي و رانندگي در محل سانحه معلوم شد، راننده خودروي ال‌90 (داماد كشته شده) بر اثر انحراف به چپ با خودروي يدك‌كش برخورد كرده و مرگ خود و ديگر مرد راننده را رقم زده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار