بازدید 1905

سایه کابوس بحران مالی بر سر ایتالیا

واقعیت ان است که اقتصاد کشوری همانند ایتالیا با مشکل جدی مواجه است. مطبوعات ایتالیا به روشنی این مطلب را بیان می کنند . انها از روز ترس برای ایتالیا سخن می گویند و اینکه مشکلات اقتصادی ایتالیا شدیدتر می شود.
کد خبر: ۱۷۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱ 12 July 2011

در ادامه زنجیره بحرانهای اروپایی، کابوس بحران مالی بر سر ایتالیا نیز سایه افکن شده است.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، بحران مالی کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنان اصلی ترین دغدغه قاره سبز است. مقامات اتحادیه اروپا تاکید دارند مصمم هستند از گسترش بحران مالی و بدهی های یونان به کشورهای دیگر اروپایی از قبیل اسپانیا و ایتالیا جلوگیری کنند. دادن فرصت بیشتر به کشورهای بدهکار برای بازپس دادن بدهی هایشان به اتحادیه اروپا از جمله تدابیری است که در این زمینه اتخاذ شده است.

به هرحال واقعیت ان است که اقتصاد کشوری همانند ایتالیا با مشکل جدی مواجه است. مطبوعات ایتالیا به روشنی این مطلب را بیان می کنند . انها از روز ترس برای ایتالیا سخن می گویند و اینکه مشکلات اقتصادی ایتالیا شدیدتر می شود.

شماری از مردم ایتالیا می گویند وضعیتی همانند بحران اقتصادی یونان در انتظار آنها است ، آنها بحران مالی کشورشان را جدی و خطرناک توصیف می کنند.

مشکل اقتصادی ایتالیا بسیار مهم است زیرا ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ اروپا به شمار می رود. میزان بدهی های ایتالیا به یکصد و بیست درصد تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده که بسیار زیاد است. این درحالی است که کشورهای اروپایی درباره راههای کاهش بدهی کشوری همانند یونان به شدت اختلاف نظر دارند. کل کشورهای اروپایی در معرض خطر جدی قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر