بازدید 1475

واکنش قربانی به سخنان وزیر کشور

کد خبر: ۱۷۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸ 11 July 2011
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تجاوز و قتل‌هایی که با انگیزه شخصی صورت می‌گیرد را نمی‌توان مصداق ناامنی عنوان کرد، گفت: حجاب و عفاف در کشور کامل نیست؛ اما نمی‌توان گفت که وضعیت افتضاحی هم دارد.

به گزارش خانه ملت، "موسی قربانی" با تاکید بر اینکه قتل‌ها و تجاوزها را موردی و شخصی است، اظهار کرد: این‌گونه مسائل را نمی‌توان به عنوان مصداق ناامنی در کشور نامید؛ چرا که وقوع این اتفاق‌ها کاملا شخصی بوده و عمومی نیست.

نماینده مردم قائنات در مجلس، افزود: تمامی این قتل‌ها و تجاوزها با انگیزه شخصی صورت گرفته است، در واقع ناامنی در شرایطی اتفاق می‌افتد که هیچ کس جرات بیرون رفتن از خانه خود را نداشته باشد.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس، قتل و تجاوز را جزو مسائلی عنوان کرد که در همه کشورها اتفاق می‌افتد و گفت: البته این به این معنی نیست که همین مقدار از جرایم نیز ایرادی ندارد بلکه اگر پلیس همیشه در دسترس باشد و به موقع در محل وقوع حادثه حاضر شود اعتماد مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

قربانی همچنین در رابطه با وضعیت حجاب و عفاف در کشور تصریح کرد: حجاب و عفاف در کشور کامل نیست؛ اما نمی‌توان گفت که وضعیت افتضاحی هم دارد بسیاری از مردم ما در بسیاری از شهرها کاملا حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند؛ اما عده کمی از مردم و در برخی از شهرها هم حجاب وضعیت مطلوبی ندارد.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، افزود: نمی‌توان بی‌حجابی را به عموم مردم و به تمامی شهرهای کشور نسبت داد در حالی که بد حجابی تنها در برخی از مناطق شهرها وجود دارد که باید برای حل آن تلاش کرد.

"مصطفی محمدنجار" وزیر کشور روز گذشته در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بحث حجاب و عفاف و همچنین ناامنی در کشور گفته است: حجاب و عفاف در کشور بسیار عالی است و ناامنی هم در کشور نداریم و آرامش بر کشور حاکم است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار